Niet goed gekookte vis is wel een dingetje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : De vis was ijskoud
Berend : Ah ja, we kunnen straks nog frikandellen bakken.
Ik denk dat het goed gekookte en weer koud geworden vis was... maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet goed gekookte vis is wel een dingetje.
hebben ze nu m&m vor avondeten??quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx mag geen M&Ms meer eten van Martin : 'Dan kom je kamer 3 niet meer in'
Dat is nog ergerderder ..........quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed gekookte en weer koud geworden vis was... maar weet het niet zeker.
Ik denk dat het diepvries was, dis al voorgegaardquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet goed gekookte vis is wel een dingetje.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze serveren eerst 30 borden uit die dan tijden in de keuken staan te wachten
Pinda's op pootjes zekerquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx is 5,5 kilo aangekomen sinds haar verjaardag. Van de chocoladepinda's zegt ze.
Mayo op visquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt gegeten. De vis kan wel een beetje mayo gebruiken vindt Wanda.
Niks mis mee lekkerquote:
Berend zeikt ook alleen maar en voert verder geen ene klote uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : De vis was ijskoud
Berend : Ah ja, we kunnen straks nog frikandellen bakken.
Moet je wel afweten van die twee minuten hèquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel die vlieger gaat wel op, gewoon even 2 minuten wachten of degene die de laatste post had opent.
Voor sommigen daar wel passend; mond groter dan hun daden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:19 schreef Chanel5 het volgende:
De lepels daar lijken wel opscheplepels, zo groot.
Staat in de OP en is zeker al diverse malen besproken, maar bij dezequote:Op zaterdag 19 november 2022 18:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je wel afweten van die twee minuten hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |