Niet goed gekookte vis is wel een dingetje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : De vis was ijskoud
Berend : Ah ja, we kunnen straks nog frikandellen bakken.
Ik denk dat het goed gekookte en weer koud geworden vis was... maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet goed gekookte vis is wel een dingetje.
hebben ze nu m&m vor avondeten??quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx mag geen M&Ms meer eten van Martin : 'Dan kom je kamer 3 niet meer in'
Dat is nog ergerderder ..........quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed gekookte en weer koud geworden vis was... maar weet het niet zeker.
Ik denk dat het diepvries was, dis al voorgegaardquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet goed gekookte vis is wel een dingetje.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze serveren eerst 30 borden uit die dan tijden in de keuken staan te wachten
Pinda's op pootjes zekerquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx is 5,5 kilo aangekomen sinds haar verjaardag. Van de chocoladepinda's zegt ze.
Mayo op visquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt gegeten. De vis kan wel een beetje mayo gebruiken vindt Wanda.
Niks mis mee lekkerquote:
Berend zeikt ook alleen maar en voert verder geen ene klote uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : De vis was ijskoud
Berend : Ah ja, we kunnen straks nog frikandellen bakken.
Moet je wel afweten van die twee minuten hèquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel die vlieger gaat wel op, gewoon even 2 minuten wachten of degene die de laatste post had opent.
Voor sommigen daar wel passend; mond groter dan hun daden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:19 schreef Chanel5 het volgende:
De lepels daar lijken wel opscheplepels, zo groot.
Staat in de OP en is zeker al diverse malen besproken, maar bij dezequote:Op zaterdag 19 november 2022 18:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je wel afweten van die twee minuten hè
Volgens mee eet Eunice juist met een theelepelquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:19 schreef Chanel5 het volgende:
De lepels daar lijken wel opscheplepels, zo groot.
Niet om vervelend te doen, maar de 2 minuten staan niet in de OP.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat in de OP en is zeker al diverse malen besproken, maar bij deze
ja werkt nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Lastig he cossen zonder streams aan
Als dit onderhand nog niet duidelijk is dan ligt dat ook aan jou, iedereen weet datquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen, maar de 2 minuten staan niet in de OP.
Heb al vijf keer die OP bestudeerd en nog steeds niets gevondenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedankt, ik was in de veronderstelling dat het er stond, maar ik ga het even aanpassen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoezo ligt iets aan mij?????quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als dit onderhand nog niet duidelijk is dan ligt dat ook aan jou, iedereen weet dat
Dit is ook werkelijk al jaaaaaren een regel
Het staat er echt welquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb al vijf keer die OP bekeken en nog steeds niets gevonden
Jij zegt er wat vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoezo ligt iets aan mij?????
Maar dat is niet erg inclusief richting nieuwe CoS'ers.
Gezien GJ's eerdere voorkeur voor jonge blaadjes weet ik niet hoe ik dat 'aan de klets' moet opvattenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
Terug naar de streams: Zoe en GJ aan de klets
Hahaha muts 11 is erquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:30 schreef Charmian het volgende:
Ook zo ontzettend boeiend het openen van een nieuw deel
Kouwe?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gezien GJ's eerdere voorkeur voor jonge blaadjes weet ik niet hoe ik dat 'aan de klets' moet opvatten
Oh jeequote:Op zaterdag 19 november 2022 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gezien GJ's eerdere voorkeur voor jonge blaadjes weet ik niet hoe ik dat 'aan de klets' moet opvatten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |