Sashaquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef Thorelf het volgende:
wie zouden jullie een goede manager vinden ?
Jef schreeuwt de hele dag dat dit een spel is een show, wordt schijnt van hem verwacht, anders werd er echt wel ingegrepen..( febo)quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal prima. Ook dat veranderd weinig aan de acties en woorden van Jeff. Die worden niet ineens ongedaan omdat Mirthe ook niet perfect is.
Bernquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat Sasha wel iemand is die zich niet zo snel gek laat maken. Maar of ze het kan volhouden (energie) met al die kleuters in de groep weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef Thorelf het volgende:
Dat heb ik ergens wel met Esther. Al wordt dat ook een hele lange maand danquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeilijke vraag, ik weet alleen dat ik het hilarisch zou vinden als Zoë manager werd
weet niet. zal het leuk vinden als zoe of myrthe het wordtquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef Thorelf het volgende:
Oh das grappig dat heb ik Wanda ook horen zeggen over die uitspraak over Wendy. Denk ook door achter ingefluisterd.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef schreeuwt de hele dag dat dit een spel is een show, wordt schijnt van hem verwacht, anders werd er echt wel ingegrepen..( febo)
Die kan je zo al amper verstaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:20 schreef mnesymne het volgende:
Gewoon Moraima als manager. Denk je dat die mensen zo over haar durven te praten ?
quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:20 schreef mnesymne het volgende:
Gewoon Moraima als manager. Denk je dat die mensen zo over haar durven te praten ?
neeee dat hoop ik niet!quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy zou zich voor de volgende keer op willen geven voor manager
Was wel meteen een SL...die verdiende een rode kaart..dit was te erg voor woorden..quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Oh das grappig dat heb ik Wanda ook horen zeggen over die uitspraak over Wendy. Denk ook door achter ingefluisterd.
Als ze aan tafel zitten te eten zit iedereen normaal behalve berend.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:47 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn daar maar twee stoelen waar je een beetje normaal rechtop in kunt zitten volgens mij
de rest is hangmeubilair, of bedden of banken zonder leuning
lolquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die gaat gewoon op 'kritiek' zitten.
Een rode kaart voor het hebben van een mening over Wendy? Maar mensen psychisch kapot maken is prima. Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Was wel meteen een SL...die verdiende een rode kaart..dit was te erg voor woorden..
er wordt alleen ingegrepen bij lichamelijk geweld, niet bij iets anders.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef schreeuwt de hele dag dat dit een spel is een show, wordt schijnt van hem verwacht, anders werd er echt wel ingegrepen..( febo)
Half 8quote:
Dus???? Mensen zijn ook als ze sturing krijgen nog altijd verantwoordelijk voor eigen gedrag.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:22 schreef mnesymne het volgende:
Regie stuurt altijd wel in RLS.. zelfs in shows zoals Love Island en Temptation. Maar in deze lijkt het vele malen erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |