Welk gehucht woon jij dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 07:14 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik doe ook aan trein spotten om de 2 uur komt er een langs geweldig toch
Lommel in belgie en we nu hebben stroom jongeuhquote:
Wow. Geen stoomlocomotief meer?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Lommel in belgie en we nu hebben stroom jongeuh
Dat niet maar je moet wel meetrappen (niet in 1ste klas)quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:40 schreef ThatWoman het volgende:
[..]
Wow. Geen stoomlocomotief meer?
Je bent er nogquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:34 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier, hoor.
tong80 daarentegen…
Ik blijf ook wel. Maar als een crewlid mij nog eens dwarsboomt, is (nog) één e-mail voldoende om wraak te nemen, mocht FOK! dan sowieso niet al ‘op zwart’ zijn. Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:57 schreef puzziepie het volgende:
Je bent er nog![]()
![]()
![]()
Tong80 is vast weer op vakantie![]()
Welk crewlid?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik blijf ook wel. Maar als een crewlid mij nog eens dwarsboomt, is (nog) één e-mail voldoende om wraak te nemen, mocht FOK! dan sowieso niet al ‘op zwart’ zijn. Dat zal ze leren.
Heel kinderachtig ook om Tong ‘op vakantie’ te sturen bij aanvang WK Voetbal. Het is gewoon sarren.
Blij je weer te ‘zien’, puzziepie.
Ik ben het wel eens met wat je zegt, juist in die periode bannen komt op mij ook nogal kinderachtig over.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik blijf ook wel. Maar als een crewlid mij nog eens dwarsboomt, is (nog) één e-mail voldoende om wraak te nemen, mocht FOK! dan sowieso niet al ‘op zwart’ zijn. Dat zal ze leren.
Heel kinderachtig ook om Tong ‘op vakantie’ te sturen bij aanvang WK Voetbal. Het is gewoon sarren.
Blij je weer te ‘zien’, puzziepie.
Ons protest werkt in ieder geval geval: tong80 is terug.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben het wel eens met wat je zegt, juist in die periode bannen komt op mij ook nogal kinderachtig over.
De ondergang van FOK! is al in gang gezet. Het forum is een chaos , ik ben het overzicht kwijt, dus voor mij prima om zo min mogelijk nog te komen. Het is een puinbak
Ik heb het ff gehad . Fijn dat je er nog bent
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ons protest werkt in ieder geval geval: tong80 is terug.
WK / Robert Lewandowski
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |