Dat was 155.916 euro. Nu vijf uur later is het 162.085. Dezelfde maaltijd in 5 uurtjes 6.000 duurder….. Oplichters zijn het, oplichters!quote:
Inflatie gaat harrrrd!quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was 155.916 euro. Nu vijf uur later is het 162.085. Dezelfde maaltijd in 5 uurtjes 6.000 duurder….. Oplichters zijn het, oplichters!
Ik snap sowieso niet waarom BLM er bijgehaald wordt. Vraag gaat over racen en Lewis gaat eerst even buiten de baan kijken en dan pas weer verder op de baan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:15 schreef tripel7 het volgende:
Toch knap, nog geen 24h geleden iets doen wat best positief door de hele fan-base ontvangen werd, om daarna maar te besluiten het vuurtje weer aan te steken en wat olie erop te gooien
je weet zeker dat gst voor guests staat?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:28 schreef Rianne84 het volgende:
Nogmaals, die bon is FAKE! Er staat duidelijk 14 guests, ze waren met 20.
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je weet zeker dat gst voor guests staat?
Gaat toch nergens meer overquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was 155.916 euro. Nu vijf uur later is het 162.085. Dezelfde maaltijd in 5 uurtjes 6.000 duurder….. Oplichters zijn het, oplichters!
Het is ook wat je wil horen. Het is alleen duidelijk dat Max niets om politieke statements geeft.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:35 schreef tripel7 het volgende:
Lewis: F1 moet minder toxisch doen, ook Lewis:
https://streamable.com/akq3ab
"I tried to talk to him about BLM, but it obviously didn't make a difference", Lulu had kennelijk de verwachting dat Max erna elke X braaf aan de kant zou gaan als 'majesteit' eraan kwam
en je weet zeker dat ze niet gewoon minder couverts opschreven. Deed ik ook vaak op zakenreis ivm de belastingquote:
telefoonnr staat er bij dus als je het zo goed weet kan je ze ook ff bellenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
Verder is dat een STEAKhouse, denk je nu echt dat Lewis daar een etentje organiseert?
Net gebeld maar ik versta geen reet van dat Abu Dhabiaansquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
telefoonnr staat er bij dus als je het zo goed weet kan je ze ook ff bellen
Ja, want ik wil echt mijn gelijk halen tegenover een of andere anonieme gast op een forumquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
telefoonnr staat er bij dus als je het zo goed weet kan je ze ook ff bellen
Foto's op google van restaurant nusr et in abu dhabi zien er wel hetzefde uit als deze fotoquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, want ik wil echt mijn gelijk halen tegenover een of andere anonieme gast op een forum
Twitter is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Foto's op google van restaurant nusr et in abu dhabi zien er wel hetzefde uit als deze foto [ afbeelding ]
jadaag RIanne, wie geloof je nou sneller, een betrouwbare user die al 20 jaar op FOK! post of een random twittergebruiker zonder vinkje?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Twitter is het niet met je eens.
[ twitter ]
Via die link zie je letterlijk de ruimte waarin gedineerd is. Het is een Chinees Dimsum restaurant, vandaar de eetstokjes en mandjes op tafel. Het is dus niet het restaurant op de bon. En nu hou ik erover op. Je hoeft je ongelijk niet toe te geven.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jadaag RIanne, wie geloof je nou sneller, een betrouwbare user die al 20 jaar op FOK! post of een random twittergebruiker zonder vinkje?
Kubicaquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:47 schreef heywoodu het volgende:
Lawson, Shwartzman, Sargeant, Fittipaldi, O'Ward, Doohan, Drugovich...leuke eerste sessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |