Op het kdv krijgt hij geen alternatieve optie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik geef als hij niks eet een flinke klodder Griekse yoghurt. Dat gaat er altijd in en vult ook wel aardig denk ik
Op het kdv hoor ik altijd hoe fantastisch hij eetOok dingen die hij thuis weigert. Hoe bedoel je vreemde ogen dwingen?
![]()
Oja, daar heb ik niet eens aan gedacht. Zou heel goed kunnen dat dat (ook) de reden is!quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Op het kdv krijgt hij geen alternatieve optie waarschijnlijk.
Het omdraaien kunnen we wel eens proberen inderdaad, al zal dat praktisch alleen in het weekend lukken wegens opvang/werk. Maar zeker het proberen waardquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:26 schreef Lemijn het volgende:
Moe, al genoeg gegeten afgelopen etmaal, minder lekker dan brood, routine.
Warm eten en brood omdraaien al geprobeerd? En de algemene tip ‘wel aanbieden geen aandacht aan schenken’ blijft nuttig. Mits randvoorwaarden disclaimer.
Ja dat is zeker zo! Ik ben ook eens goed op gaan letten hoe hij dingen uitspreekt want ik vind dat hij heel goed praat maar als je dan goed oplet zegt hij dingen toch wel anders. Wij snappen hem natuurlijk ook goedquote:Op donderdag 12 januari 2023 13:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Veel volwassenen doen dat stiekem ook, fobbelt ipv bijvoorbeeld, feesiteerd ipv gefeliciteerd, als je erop gaat letten zeggen echt veel mensen dit soort frommels
Ja en nee. Als we hem niks geven dan eet hij niks en gaat hij zonder piepen naar bed, hij geeft dan niet aan honger te hebben. En helemaal zonder eten naar bed vind ik ook geen optie. Dus dan maar liever iets dan niets zeg maar.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:03 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja eerlijk, als je m steeds blijft geven wat ie wil gaat het nooit verbeteren denk ik![]()
Goud was met lopen ook heel laat. Met eten is hij dan wel weer extreem vroeg. Je moet je talenten maar hebben hequote:Op donderdag 12 januari 2023 12:20 schreef Ceviche het volgende:
Gefeliciteerd Gogo!
Dat meisje bij de gastouder liep pas met 2 jaar geloof ik, Koert met 10 maanden. Dat hoor ik wel vaker, dat kinderen vaak een van beide relatief vroeg kunnen.
Maar dan denk ik weleens; als je kind later loopt maakt dat niet zoveel uit, want als hij eenmaal loopt loopt hij ook, maar als je moet wachten tot ze eindelijk gaan praten is dat nog een heel proces en kan dat nog een tijd duren.
Daarom hoop ik, als er hier een volgende komt, dat die vroeg gaat praten, want dat lijkt me toch praktischer
Moet hij zijn bord leeg eten dan? Of mag hij aangeven wanneer het genoeg is geweest?quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:41 schreef taxibabe het volgende:
Hier krijgt hij ook echt geen alternatieven. Hij zit, as we speak, nog 'alleen' aan tafel omdat hij weer weigert te eten. Hij heeft de helft op, maar weigert om verder te eten. Ik ga hem ook niet voeren. Dit is nu volgens mij ook gewoon weer dwarsliggen om het dwarsliggen.![]()
Hij mag aangeven dat hij genoeg heeft gehad, hij doet dat ook wel regelmatig. Maar nu is hij gewoon eigenwijs, want als ik hem voer eet hij alles op. (Zoveel had ik ook niet opgeschept voor hem)quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Moet hij zijn bord leeg eten dan? Of mag hij aangeven wanneer het genoeg is geweest?
Oh zo jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:45 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hij mag aangeven dat hij genoeg heeft gehad, hij doet dat ook wel regelmatig. Maar nu is hij gewoon eigenwijs, want als ik hem voer eet hij alles op. (Zoveel had ik ook niet opgeschept voor hem)
Pff kan me voorstellen dat je daar leip van wordt. Thomas zit aan het hoofd van de tafel, op een gewone stoel met stoelverhoger met 'armleuninkjes', dus hij kan dat gelukkig niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh zo ja![]()
Goud eet momenteel ook alleen maar als ik m voer. Maar het allerergste is dat hij steeds op schoot blijft klimmen. Hij zit naast me aan tafel maar hij stapt gewoon opzij en plant z'n kont op m'n schoot. Zelfs als je m 200 keer terug zet. Ik word er helemaal leip van
Dit.quote:
Nice!quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:47 schreef Donna het volgende:
Hier mocht ze vanochtend iets uit de kast kiezen toen ze om een koekie vroeg. Ze koos komkommer. Dus mijn dag was alweer goed.
Dit. Met TV kijken ook. Ze wil persé op me zitten. En dan erop eraf erop eraf erop eraf erop eraf. En dan zet ik haar naast me op de bank. HUIS TE KLEIN!quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh zo ja![]()
Goud eet momenteel ook alleen maar als ik m voer. Maar het allerergste is dat hij steeds op schoot blijft klimmen. Hij zit naast me aan tafel maar hij stapt gewoon opzij en plant z'n kont op m'n schoot. Zelfs als je m 200 keer terug zet. Ik word er helemaal leip van
Wij begonnen met 2,5 met uien pellen geloof ik. Dat werd ook regelmatig een hap rauwe uiquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:47 schreef SQ het volgende:
Dat laten helpen idee is wel leuk voor peuters die richting de 4 jaar gaan maar mijn Neanderthaler van net 2 snapt daar echt de ballen van.
Al probeert ie inderdaad ook rauwe spruitjes voor te proeven enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |