Nee,die van mij is geobsedeerd door Teigetjequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:19 schreef taxibabe het volgende:
Zijn jullie peuters ook gek op Freeks Wilde Wereld? Thomas vindt hem geweldig! (Ik vind hem verschrikkelijk, maar alles voor je kind, haha). Freek sluit altijd af met 'Laterrr'. En Thomas zegt nu ook steeds 'laterrrrrr!'
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook Ketnet. Biba en Loeba geven wel de kriebels jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef taxibabe het volgende:
Ik vind het ook niet echt peutermateriaal, maar het komt na het Sinterklaasjournaal. En Thomas wil dan ook echt niet naar de wc tenzij ik het op pauze zet..![]()
Oh en hij kijkt ook wel tekenfilmpjes, vooral op ketnet. O.a. dropje, tiktak, pingu, bumba, Biba en Loeba ()
Jaaa Tiedeltaddel en uieh!quote:Op maandag 28 november 2022 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hier ook Ketnet. Biba en Loeba geven wel de kriebels jaNoddy kijkt hij ook graag en wat wat echt een hit is, Maan en ik. Tiedeltaddel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef arvensis het volgende:
Wij schuiven hier ook maar aan. Ik heb vanochtend een tweejarige uit bed gehaald.
Jemig, wat wordt ze groot! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha het dramatischequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:42 schreef PKM het volgende:
Mijn peutertje kijkt ook wel Freek. Vooral de tintins wil ze dan zien. Ben zo blij dat ik dan een plaatje van een pinguïn zie anders zou ik het soms niet weten.![]()
Met spinnen vindt ze het ook leuk om oeh neeeeee te roepen enzo. Ik vermoed dat ze de dieren maar zo zo vindt, maar het dramatische, daar houdt ze wel van.
Scheetjequote:Op vrijdag 2 december 2022 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
A vond het wel een goed idee om tomatensoep in zijn haar te smeren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2022 09:23 schreef arvensis het volgende:
Wij schuiven hier ook maar aan. Ik heb vanochtend een tweejarige uit bed gehaald.
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Resistance is futile.
quote:Op zondag 4 december 2022 21:44 schreef 1inamelon het volgende:
Zusje wil altijd haar soep drinken en ik presteer het om elke keer soep op het menu te hebben als ze net in bad is geweest![]()
Tevens hoi. Zusje is alweer een maand een peuter. Ben geen regelmatige meeschrijver maar wel een meelezer
Zoals je kunt zien gaat het nog niet geheel vlekkeloosquote:Op zondag 4 december 2022 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Scheetjeen dat hij al soep kan eten!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |