Lol. Godaddy is misschien acceptabel voor een hobbyblogje ofzo maar voor iets zakelijks of überhaupt iets serieus kun je ze beter mijden als de pest.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:34 schreef christmastsunami het volgende:
Ook al kost het het meest, het slimst is om bij de allergrootste het te doen. Godaddy ofzo. Als het voor iets zakelijks is.
En opzegbaar na een jaar? Of smeren ze je stilzwijgend een nieuw jaarcontract aan daarna aan de volle prijs?quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:18 schreef YStec het volgende:
Bij Vimexx.
tomnookalsvoorbeeld.nl 0,48 euro (actie, normale prijs 2,95 euro)
tomnookalsvoorbeeld.com (7,99 euro)
tomnookalsvoorbeeld.app 16,99 euro
tomnookalsvoorbeeld.email 19,95 euro
Je betaald per jaar en je wordt gewaarschuwd (meerdere keren) voordat het afloopt dat je moet vernieuwen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
En opzegbaar na een jaar? Of smeren ze je stilzwijgend een nieuw jaarcontract aan daarna aan de volle prijs?
Tot er weer een datacenter af fikt en ze een nieuwe moeten bouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:37 schreef Emmerdeur het volgende:
OVH is ook redelijk goed en redelijk geprijsd
Geen last van ondervondenquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tot er weer een datacenter af fikt en ze een nieuwe moeten bouwen.
Kwestie van verhuizen en DNS-instellingen voor de mail hetzelfde houden bij de nieuwe toko toch? Als het serieus geld scheelt is dat het uurtje werk wel waard.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:21 schreef Gunner het volgende:
Heb tien jaar geleden een .net geregistreerd bij TransIP. Omdat daar m'n M365-mail achter zit ben ik te lui om het te verhuizen, ondanks de vrij forse prijsstijgingen.
Even snel gekeken, is nog best duur bij anderenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:24 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Kwestie van verhuizen en DNS-instellingen voor de mail hetzelfde houden bij de nieuwe toko toch? Als het serieus geld scheelt is dat het uurtje werk wel waard.
Ik zit ook bij TransIP, paar domeinen en een VPS. Voornamelijk door die VPS blijf ik er zitten, dat allemaal verhuizen is wel een gedoe, er is amper nooit wat met die VPS service van ze i.t.t. anderen waar ik ooit zat (DirectVPS bv.), en wil alles wel onder 1 dak.
Nope. ik heb zoveel ongein met die lui gehad, dat wil jij niet weten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:37 schreef Emmerdeur het volgende:
OVH is ook redelijk goed en redelijk geprijsd
Ik host verder niets op ovh. Vraag was toch waar koop je je domein naamquote:Op zondag 20 november 2022 14:50 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Nope. ik heb zoveel ongein met die lui gehad, dat wil jij niet weten.![]()
Onder andere het feit dat ze talloze scanners op hen systemen hebben die constant andere servers lastig vallen (exploit scanners), ik heb uiteindelijk de hele subnet van OVH geblocked gewoon. werd d'r gek van.
Klopt, maar ik kon mezelf niet helpen dit te verkondigen, ik gun het die lui echt niet ze hebben ookquote:Op zondag 20 november 2022 14:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik host verder niets op ovh. Vraag was toch waar koop je je domein naam![]()
Alle andere heb ik bij transip
Geen iDeal helaas, maar Porkbun en Namecheap zijn vrij goedkoop en makkelijk in DNS en zo.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:26 schreef TomNook het volgende:
TransIP van Team.Blue is nogal aan de prijzige kant. Elke gek kan voor een domeinnaam vragen wat ze maar willen.
Ik moet even wat .nl, .com, .app en .email namen registreren. Kent iemand een partij waar ze normale prijzen vragen en je kunt betalen met iDeal?
Bedankt voor deze postquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Geen iDeal helaas, maar Porkbun en Namecheap zijn vrij goedkoop en makkelijk in DNS en zo.
Ik heb ooit een .trade domain gekocht voor $8 voor 5 jaar bij Namecheap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |