abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206726283
De enige echte.
  vrijdag 18 november 2022 @ 21:45:09 #277
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206726309
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
Jordan Peterson Held ^O^
Tuurlijk _O-
  vrijdag 18 november 2022 @ 21:47:22 #278
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206726358
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 21:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Iedereen bij Twitter komt makkelijk ergens anders aan de slag.
Normaal gezien wel, maar momenteel zijn er ook massaontslagen bij onder andere facebook (11.000) en amazon (10.000), wat het naar alle waarschijnlijkheid toch wat lastiger zal maken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206726362
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2022 21:45 schreef Tijn het volgende:

[..]
Tuurlijk _O-
Ik had wel verwacht dat hij in jouw straatje zou liggen eigenlijk.... :P 8)7
De enige echte.
pi_206726411
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 19:44 schreef loveli het volgende:

[..]
Trump activeren..

[ twitter ]
Ben erg benieuwd wie dan gaan bepalen wat een ‘negatieve boodschap’ is. Gezien de recente ontslagen zal dat via een algoritme gaan gebeuren lijkt me?
pi_206726708
Musk zegt nee tegen Alex Jones. Voor nu een politiek correct antwoord. Valt natuurlijk moeilijk te rijmen met zijn freedom of speech geneuzel.

twitter
De enige echte.
  vrijdag 18 november 2022 @ 22:13:25 #282
56749 BlaZ
pi_206726899
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2022 21:45 schreef Tijn het volgende:

[..]
Tuurlijk _O-
Wat je ook over Peterson denkt, het is vrij belachelijk dat zelfs iemand als hij, die toch vrij gematigd is, verbannen geweest is.
Hiervoor werd hij van het platform verbannen.
https://nypost.com/2022/0(...)liot-page-sin-tweet/
pi_206726924
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2022 21:24 schreef Tijn het volgende:
Lekker normaal weer :')

[ twitter ]

Fortune Magazine heeft meer: https://fortune.com/2022/(...)oyees-have-resigned/
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet echt een people manager hé :') Hoe houden de mensen bij Tesla het zo lang met hem uit?
  vrijdag 18 november 2022 @ 22:21:01 #284
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206727086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Het is niet echt een people manager hé :') Hoe houden de mensen bij Tesla het zo lang met hem uit?
Ik denk dat het bij Tesla wel te doen is, want Elon zit toch alleen maar op Twitter :+
pi_206727137
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2022 22:21 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik denk dat het bij Tesla wel te doen is, want Elon zit toch alleen maar op Twitter :+
Haha, dat is waar. :D Heel Tesla is misschien opgelucht dat hij een nieuw speeltje heeft.
pi_206727223
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 22:13 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wat je ook over Peterson denkt, het is vrij belachelijk dat zelfs iemand als hij, die toch vrij gematigd is, verbannen geweest is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_206727385
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 22:13 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Hiervoor werd hij van het platform verbannen.
https://nypost.com/2022/0(...)liot-page-sin-tweet/
Ja heel raar dat een hystericus die tegen de regels van het platform inging en zoals hij zelf zei liever dood te gaan dan zijn tweetje verwijderen geband werd.
  vrijdag 18 november 2022 @ 22:45:28 #288
56749 BlaZ
pi_206727621
quote:
Vind ik wel persoonlijk. Het is geen extreemrechts of extreemlinks in ieder geval en niet iemand die oproept tot geweld.
  vrijdag 18 november 2022 @ 22:52:41 #289
56749 BlaZ
pi_206727798
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 22:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja heel raar dat een hystericus die tegen de regels van het platform inging en zoals hij zelf zei liever dood te gaan dan zijn tweetje verwijderen geband werd.
Er is een grens tussen vrijheid van meningsuiting en hetgeen wat niet mag, ik denk dat twitter die grens te ver heeft proberen op te schuiven.
Ik ben het verder wel met hem eens dat transseksuelen simpelweg ziek zijn en niet geholpen zijn met een geslachtsoperatie en genderonzin.
pi_206727990
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 22:52 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Er is een grens tussen vrijheid van meningsuiting en hetgeen wat niet mag, ik denk dat twitter die grens te ver heeft proberen op te schuiven.
Ik ben het verder wel met hem eens dat transseksuelen simpelweg ziek zijn en niet geholpen zijn met een geslachtsoperatie en genderonzin.
Je past wat dat betreft mooi in het lijstje van streng gereformeerde haatbaarden dat dezelfde mening is toegedaan :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 18 november 2022 @ 23:21:19 #291
56749 BlaZ
pi_206728347
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:00 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Je past wat dat betreft mooi in het lijstje van streng gereformeerde haatbaarden dat dezelfde mening is toegedaan :')
Nee, helemaal niet, ik ben ook niet religieus. Het is natuurlijk wel een probleem dat je de mening van iemand die een andere mening heeft direct bij de extreme haatbaarden plaatst. Het geeft een erg onderontwikkelde kijk op zaken aan aangezien verschillende denkrichtingen vaak tot eenzelfde resultaat kunnen leiden.

Ik ben eerder voorstander van het oprekken van de categorie in plaats van het steeds willen benoemen van nieuwe categorieën. Het is wat mij betreft een probleem van het willen behoren tot een andere groep, zonder die groep en de herkomstgroep te willen definiëren, maar tegelijkertijd wel wil kunnen overgaan tot het andere, niet gedefinieerde "geslacht".

Neem het voorbeeld van die Elliot/Ellen Page; de persoon laat de borsten verwijderen omdat het borsten beziet als iets vrouwelijks en het niet hebben van borsten als iets mannelijks (anders zouden deze niet verwijderd hoeven worden), terwijl we ook dienen te accepteren dan mannen zwanger kunnen worden.
  Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 23:34:59 #292
236264 crew  capricia
pi_206728528
In de EU is Elons mail even veel waard als toiletpapier _O-

Lees dit draadje maar even.
twitter

quote:
Also note that, like with eveything Elon does, all of it seems to assume California 'at will employment' applies globally. When Twitter has employees in other countries with strict labor laws.

I assume HR will scramble to "translate" this email to account for local regulation.
https://twitter.com/Gerge(...)k-SieMUVzu5zs-g&s=19
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206728913
Nu volg ik onze eigen schaak- en social-media-god Anish Giri en ik heb geen mastodon account ... wtf is deze?

In het kader van Giri volgen en met een historie van kritiek op Musk en Putin...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 33% gewijzigd door SnertMetChoco op 19-11-2022 00:33:12 ]
pi_206729414
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Nee, helemaal niet, ik ben ook niet religieus. Het is natuurlijk wel een probleem dat je de mening van iemand die een andere mening heeft direct bij de extreme haatbaarden plaatst. Het geeft een erg onderontwikkelde kijk op zaken aan aangezien verschillende denkrichtingen vaak tot eenzelfde resultaat kunnen leiden.
Het geeft inderdaad een onderontwikkelde kijk op zaken aan om je op zon manier af te zetten tegen transgenders. Dat is natuurlijk ook het verdienmodel van Peters de cultuuroorlog met flink tribalisme. Het klopt inderdaad dat een andere denkwijze tot hetzelfde resultaat kan leiden. De een heeft een hekel aan transgenders want sprookjesboek en de ander komt daarop uit met pseudo wetenschap.

quote:
Ik ben eerder voorstander van het oprekken van de categorie in plaats van het steeds willen benoemen van nieuwe categorieën. Het is wat mij betreft een probleem van het willen behoren tot een andere groep, zonder die groep en de herkomstgroep te willen definiëren, maar tegelijkertijd wel wil kunnen overgaan tot het andere, niet gedefinieerde "geslacht".
Wat probeer je nou te zeggen is het van man naar vrouw gaan of vice versa niet het oprekken van een categorie. Daar zeg je voor te zijn. Komt bij dat dit 'probleem' door mensen als Peterson gigantisch opgeblazen wordt de meerderheid heeft er realistisch gezien 0,0 last van. Hoeveel heb jij er in je directe omgeving? Ik kom niet verder dan een paar crossdressers. Hierentegen heeft de minderheid: transgenders wel grote problemen door vooroordelen zoals Peterson verspreid.

quote:
Neem het voorbeeld van die Elliot/Ellen Page; de persoon laat de borsten verwijderen omdat het borsten beziet als iets vrouwelijks en het niet hebben van borsten als iets mannelijks (anders zouden deze niet verwijderd hoeven worden), terwijl we ook dienen te accepteren dan mannen zwanger kunnen worden.
Ik snap het probleem niet waarom mogen mensen niet hun uiterlijk modificeren naar waar ze zich comfortabel bij voelen. Als ik tattoos, piercings, haarimplantaten weet ik wat wil om me beter over mijn uiterlijk te voelen zit je toch ook niet te zeuren dat ik dat niet moet doen want ware schoonheid zit van binnen ofzo. Zon Peterson vind dat bijkbaar ook niet want over plus size modellen klaagt hij ook. Hij (en ik neem aan veel van zijn fans) nemen zijn meningen over wat goed of wenselijk is gewoon veel te serieus.

Dat mannen zwanger zouden worden slaat nergens op. Als iemand dat punt aandraagt is dat direct een diskwalificatie van enige discussie over het onderwerp. Niemand zegt of denkt dat behalve super radicalen aan beide kanten.
pi_206729422
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:34 schreef capricia het volgende:
In de EU is Elons mail even veel waard als toiletpapier _O-

Lees dit draadje maar even.
[ twitter ]
[..]
https://twitter.com/Gerge(...)k-SieMUVzu5zs-g&s=19
Ik zou zeggen dat toiletpapier meer utiliteit heeft.
  Vis een optie? zaterdag 19 november 2022 @ 01:17:51 #296
70532 loveli
N
pi_206729446
Hier wordt in een draadje een strategie uitgelegd die Musk (mogelijk) heeft gebruikt om het kaf van het koren te scheiden.
twitter
crap in = crap out
  zaterdag 19 november 2022 @ 01:22:32 #297
12221 Tijn