Smakelijkquote:
Ja dat is wel beter. Scheelt echt veel stoken. Hier hebben ze afgelopen zomer de ramen en deuren vervangen...daar merk ik al veel verschil van.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is het nog altijd 18gr zonder verwarming
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:02 schreef suzi1 het volgende:
nou hier hr+++ ramen. maakt geen zak uit
Scheelt wel ja. Heb er hier nog een zolder boven.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
Maar woon in een appartement, dus dat scheelt wel
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:04 schreef suzi1 het volgende:
hk deur heb ik nooit dicht en keuken ook niet. dus dat werkt natuurlijk ook niet mee
nou fijn van die kieren dan ....quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
nee doen ze niet, is al gebeurd.
Ja okay keuken ook maar is dezelfde ruimte bij mij.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ook, woonkamer, keuken en badkamer als ik stook
ja bij de deur he, zit bijv geen drempel in de deur van woonkamer naar gang. dus sowieso mega kierquote:
Wanneer schaatsen?quote:
o hier zit de deur er beetje scheef in. te lang in de schuur laten staan en dan trekt ie wat kromquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja bij de deur he, zit bijv geen drempel in de deur van woonkamer naar gang. dus sowieso mega kier
Dan zal ik ze maar eens gaan slijpenquote:
Nooit gedaan ook?quote:
Das ook belangrijkquote:
quote:
nee nog niet gezienquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:19 schreef Loveable het volgende:
Jullie al iets van deze serie gezien?
Gisteren heb ik 1 aflevering gekeken
https://www.moviemeter.nl(...)zien-op-netflix-7287
Nee horror sla ik bij voorbaat al over. Eerste aflevering vond je wel leuk?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:19 schreef Loveable het volgende:
Jullie al iets van deze serie gezien?
Gisteren heb ik 1 aflevering gekeken
https://www.moviemeter.nl(...)zien-op-netflix-7287
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |