Ze deed ze allebeiquote:Op vrijdag 18 november 2022 07:17 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag op Twitter voorbij komen dat Edsilia On Top of the World nog zong en dat vond ik verrassendDie als NQ, ik dacht dat ze het bij Hemel en Aarde zou houden.
Zag er leuk uit, nu deze datum maar eens volgend jaar bij voorbaat al blokkeren in m’n agenda als ze dit nog een keer gaan doen.
Het wordt magisch, zei Duncan. Dat is alles wat hij er over kwijt wilde. Oh ja en we gaan winnen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie op Instagram dat Duncan en Cornald nog even hebben gepraat over de inzending van Mia & Dion. Nog nieuwe info of bleef het wederom bij “persoonlijk en uniek”?
Opvallend, want bij Arcade bleef hij best bescheiden. Mooie avond was het, ja.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het wordt magisch, zei Duncan. Dat is alles wat hij er over kwijt wilde. Oh ja en we gaan winnen.
Het was ook een antwoord op de vraag van Cornald of we hoog gaan eindigen, dus je kan dan niet echt zeggen “mwoah ik denk dat linkerrijtje moet lukken”.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:25 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Opvallend, want bij Arcade bleef hij best bescheiden. Mooie avond was het, ja.
Maar volgens mij zei hij dat ook in dat filmpje bij de bekendmaking. Even terug kijken nog, dan kan ik het met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was ook een antwoord op de vraag van Cornald of we hoog gaan eindigen, dus je kan dan niet echt zeggen “mwoah ik denk dat linkerrijtje moet lukken”.
Ik dacht ook dat ze de tekst kwijt was en ik vond haar er niet echt gezond uitzien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:03 schreef Prisha het volgende:
WAT een Feest was dit wauwwwwwww![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo genoten. Awww Johnnyawwwww herrey's met hun moves en golden shoes
![]()
![]()
![]()
En de Wave gedaan![]()
Alleen...ik had iets meer van Loreen verwacht. Ik vond haar niet echt goed bij stem
Ik ben nu toch wel benieuwd of ik op de goede plek stondquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:53 schreef Cee het volgende:
Het was genieten.![]()
We hebben nog even bij de afspreekplek (ik wilde afwerkplek typen) gestaan en @:sportfreak even gezien maar op een gegeven moment daalde het besef dat er vandaag nog gewerkt moest worden en dat we nog een eind moesten rijden, dus zijn we naar de parkeergarage gelopen.
In de parkeergarage nog een paar bonusrondjes gereden want ik snap daar NOOIT de logica van de aanwijsbordjes naar de uitgang. Gieren.![]()
Stem naar de vaantjes nu.
Het was het waard!
Herreys gezien![]()
Ik wil terug naar gisteravond
Ik zat nog te kijken bij het Jaz hotel. Helaas waren mam en ik bijna de hoek om toen ik je zag staan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:53 schreef Cee het volgende:
Het was genieten.![]()
We hebben nog even bij de afspreekplek (ik wilde afwerkplek typen) gestaan en @:sportfreak even gezien maar op een gegeven moment daalde het besef dat er vandaag nog gewerkt moest worden en dat we nog een eind moesten rijden, dus zijn we naar de parkeergarage gelopen.
In de parkeergarage nog een paar bonusrondjes gereden want ik snap daar NOOIT de logica van de aanwijsbordjes naar de uitgang. Gieren.![]()
Stem naar de vaantjes nu.
Het was het waard!
Herreys gezien![]()
Ik wil terug naar gisteravond
Oh die was erg toen! Bij tv uitzending meeste üitgekniptquote:Op vrijdag 18 november 2022 01:16 schreef Funhouse het volgende:
Heb het weer ontzettend naar mijn zin gehad! De sfeer zat er lekker in. Het voelde allemaal wat strakker aan dan in 2019 en dit keer was er niet een enorme flop zoals Dana International toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |