Was ook mijn gedachtequote:Op zaterdag 17 december 2022 16:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen honger. Onder de docu kan ik eten maken
Generatoren. Ze hebben die extra geregeld zodat dit zeker door kan gaan, groot deel van Kyiv zit nu zonder stroom omdat de Russen gisteren weer gebombardeerd hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:24 schreef NailQueen het volgende:
Misschien een gekke vraag maar ik las dat ze in Oekraine weinig elektriciteit hebben. Hoe kunnen ze dan een live uitzending hebben?
Generatoren ? De lampjes in de kerstboom in Kiev draaien ook daaropquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:24 schreef NailQueen het volgende:
Misschien een gekke vraag maar ik las dat ze in Oekraine weinig elektriciteit hebben. Hoe kunnen ze dan een live uitzending hebben?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Generatoren. Ze hebben die extra geregeld zodat dit zeker door kan gaan, groot deel van Kyiv zit nu zonder stroom omdat de Russen gisteren weer gebombardeerd hebben.
Ah zo dusquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Generatoren ? De lampjes in de kerstboom in Kiev draaien ook daarop
Ik ging net zeggen 'Laat ik het er maar op houden dat dit niet mijn ding is.'quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:26 schreef Momo het volgende:
Dit is mijn favorietje, maar misschien te experimenteel voor de meesten.
quote:
Het enige woord dat ik verstond was atmosfeer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef Zigsky het volgende:
Jammer dat er geen ondertiteling bij zit.
Iemand noemde eerder ook 'management'.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige woord dat ik verstond was atmosfeer.
Ik heb hem al met potlood opgeschrevenquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef Cee het volgende:
Timur moet echt ESC 2023 gaan presenteren.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het enige woord dat ik verstond was atmosfeer.
Beetje gezapig boyband nummertje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, deze durf ik als potentiële winnaar wel door te strepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |