abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8341711
Jacco heet-ie (maar ik genk dat het snel joost gaat worden, vind ik veel leuker, maar eerst even kijken hoe hij op zijn naam reageert).

Het verhaal van vanavond:
Ik moest werken, tot 22.30, in een nieuwe woning voor verst. gehandicapten. Een van onze bewoners heeft op zijn vorige huis een kat gehad, toen ging het fout met de bewoner en is hij als crisisopname een poosje ergens anders geweest. Tot hij dus maandag met de rest baar de nieuwe woning verhuisde...
De medewerkers van het huis waar hij eerst woonde hebben al die tijd voor Jacco gezorgd, maar omdat daar een nieuwe bewoner komt moest Jacco met spoed weg, uiterlijk morgen. Hadden we morgen nog geen oplossing dan zou het het asiel worden. En als er één kat is die ik dat echt niet gun is het Jacco wel! Die kat is al van 3 verst. gehandicapten geweest die ermee hebben lopen sollen en er niet goed voor zorgden, maar altijd is hij lief gebleven. Hij heeft alles over zich heen laten gaan, maar kwam altijd weer terug om ze te troosten. En die zou nu "afgedankt" worden? (ik ben niet tegen asiels, en hij zou misschien best een mooi plekje krijgen, maar bij een kat als Jacco moet je blij zijn dat je voor hem mag zorgen! Hij heeft zijn staat van dienst wel bewezen!)

Aangezien er toch echt geen andere oplossing was voor Jacco mocht ik al om 21.00 naar huis, kattenmandje ophalen, doorrijden naar Jacco's huisje en hem daar ophalen om hem mee te nemen naar zijn nieuwe thuis: mijn thuis.
Er lopen al 2 katten, vooralsnog heb ik gelukkig nog geen verkeerd geluid gehoord!

Als er iemand benieuwd is zal ik zo eens proberen wat foto's te maken!!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8341859
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 22:54 schreef Nyame het volgende:
Als er iemand benieuwd is zal ik zo eens proberen wat foto's te maken!!

hoe oud is ie ?

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 7 februari 2003 @ 23:04:55 #3
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_8341936
Succes!
Het duurt even, maar na een tijdje gaat het echt goed.
We hebben zelf 3 katten dus...
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
pi_8342034
Hey, kom je dan ook ff bij ons langs??
Ik word gek van dat gemiauw 's nachts in de achtertuin hierzo...!

Dus misschien kun je er een paar meenemen

F*ck with the best, die like the rest :)
pi_8342531
Dit is hem!

jammer dat de fotokwaliteit niet zo best is, maar zo ziet-ie eruit!
(en hij geeft werkelijk geen enkel probleem met die andere 2! Ze liggen al naast elkaar te slapen

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  zaterdag 8 februari 2003 @ 12:28:41 #6
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_8347741
Wat een mooie!

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_8347772
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 23:37 schreef Nyame het volgende:
Dit is hem!
[afbeelding]

(en hij geeft werkelijk geen enkel probleem met die andere 2! Ze liggen al naast elkaar te slapen

hij is mooi!!!

en hartstikke fijn dat ze al naast elkaar slapen, is idd snel maar wat maakt het uit? zolang het maar goed gaat

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 8 februari 2003 @ 12:31:07 #8
3498 Barb
Graduated Fool
pi_8347774
quote:
Dit is hem!
Prachtpoes!

Enne ... ik vind Jacco wel een leuke naam voor em

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_8347808
quote:
Dit is hem!
[afbeelding]

wat een lievie en dat'ie haske lief is kun je wel merken aan het feit dat'ie geen ruzie maakt met de andere katten ( en andersom ook, die andere 2 zijn dan ook erg lief )
  zaterdag 8 februari 2003 @ 14:19:16 #10
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_8349127
Het lijkt mij een lief beesje met een zachte vel (aaibaarheidsfactor).
Of het is de foto kwaliteit?
Gefeliciteerd!
pi_8349149
Mooi beessie!
En van je dat je hem in huis hebt genomen!
pi_8350998
quote:
Dit is hem!
[afbeelding]

Schitterend beest, fijn dat het goed gaat!
#geen
pi_8361056
Vandaag weer gewerkt, en een paar collega's die nog niet eens van het bestaan van Jacco wisten vinden dat hij maar gewoon bij die client op zijn kamer moet. Dat hij dan maar een paar vierkantemeter (meer dan 12 zéker niet) heeft en met een bepaalde regelmaat een schop zal krijgen (of erger) moeten we maar op de koop toe nemen vinden ze.
Nou mooi niet dus he! Als ze hem een goed en vooral veilig thuis kunnen bieden, oke, maar dat is bij ons absoluut niet zo! Hij gaat gewoon bij mij blijven, al spingen ze al tapdansend ondersteboven met een roos tussen hun tanden, hij verdient (zoals iedere kat btw) een goed thuis! Desnoods zeg ik wel dat hij overreden is ofzo, maar hij gaat niet naar daar, over mijn lijk nog niet!
snap sommige mensen niet hoor...
pi_8361101
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:19 schreef Angora het volgende:
Het lijkt mij een lief beesje met een zachte vel (aaibaarheidsfactor).
Of het is de foto kwaliteit?
Gefeliciteerd!
Hij is reuze aaibaar! Echt een lekkere pluizenbol, heerlijk zacht, lekker warm, en hij heeft het ook zo graag

UleashMtich: hij is 7

pi_8361155
dat je hem in huis hebt genomen

katten zijn

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 9 februari 2003 @ 18:11:29 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_8370135
Hier ook plotseling een nieuwe
Ze heet Sissy en ze is ongeveer een jaar oud.

Mijn schoonzusje en haar vriend zijn plotseling uit elkaar en zodoende nemen wij haar maar in huis, want mijn schoonmoeder heeft een gestoorde Jack Russel , dus dat gaat ook niet zo goed. Even kijken hoe het hier gaat ( met mijn andere 3 katten)

Zal zo even een foto plaatsen.

zondag 9 februari 2003 @ 18:38:27 #17
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_8370672
Hier is Sissy samen met mijn nichtje in de box.. Dit is trouwens wel een foto van een paar maanden terug

pi_8377682
Veel plezier met Sissy, wat een scheetje!!
  maandag 10 februari 2003 @ 13:17:02 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_8386219
quote:
Op zondag 9 februari 2003 23:15 schreef Nyame het volgende:
Veel plezier met Sissy, wat een scheetje!!
Dank je

Ze verstopt zich nog een beetje, maar mijn andere katten vinden haar helemaal niet interessant... ze zit maar naar ze te grommen terwijl er niiks aan de hand is.
Nou ja.. even wennen.

pi_8733177
update:
Gisteren is ie voor het eerst naar buiten gegaan. Bleef netjes in de tuin enzo, leek prima te gaan. Tot ik hem na een half uurtje weer binnen wilde halen...
Heel de buurt uitgekamd, maar geen Jacco te vinden hoor...
Inmiddels is het ruim 24 uur verder, maar nog steeds niet te vinden...
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:54:26 #21
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_8735184
Nee, dat meen je niet....
Ik hoop dat ie snel terug komt.
*stil is*
pi_8735214
shit man, dat wordt posters ophangen
moh
pi_8742897
Sja, morgen de asiels even bellen, maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in... Er lopen hier ZO veel katten rond, ik denk niet dat iemand hier opkijkt van een kat meer of minder! En hij heeft een vlooienbandje om, dus ze zien wel dat ie van iemand is...

En tot overmaat van ramp kreeg in net nog een mailtje van het huis waar hij vandaan komt, dat ze benieuwd zijn hoe het met hem is...
Kan ik nu echt even niet op antwoorden hoor! Het is een kleine 17 km weg, hij zal dan toch niet terug naar zijn oude huis gelopen zijn?

Dus ja, inderdaad maar foto's op de lantaarnpalen plakken ect. Hoewel het voor hem eigenlijk ook niet vreemd is om eens een nachtje niet thuis te komen, heeft ie al vaker geflikt schijnt. Maar voor de eerste keer dat hij buiten is hier?? Dan hoort hij toch vrij snel weer terug te zijn lijkt me...

Echt frustrerend! Ik mis dat elledige gejank van hem gewoon, ik maak me zorgen en ik hoop dat hij het goed maakt, maar ja, wie weet kom ik daar wel nooit achter....

pi_8745803
Ik hoop echt voor je dat hij weer snel terug komt!

Katten zijn vaak gehecht aan hun omgeving, als ze daaruit zijn gehaald en ze zijn nog niet genoeg gewend/gehecht aan hun nieuwe omgeving dan willen ze terug naar hun oude plekje, zelfs als ze in hun nieuwe huis beter worden verzorgd. 17km is wel ver maar er zijn genoeg katten die nog verder hebben gelopen om weer terug op hun oude plek te komen. Sommige zijn nu eenmaal erg gehecht aan hun territorium.
Dus misschien moet je daar toch eens gaan zoeken, of ook in die buurt foto's op lantaarnpalen plakken.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat hij gewoon zijn nieuwe buurt grondig aan het verkennen is....

In ieder geval veel succes ermee!!

zondag 2 maart 2003 @ 12:22:06 #25
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_8810070
Ik durf het haast niet te vragen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')