geen idee eigenlijk... ik twijfelde ook ffquote:Op woensdag 16 november 2022 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was dat niet al het ei?
Anders ieuw
Ik weet er alles van , ik vind dat je daar best wat over mag vinden.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,ik ken koppels waar het wel echt is.
We mogen niet te snel oordelen.
Ze sloopt je.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die kunnen ook gewoon gekocht zijn
quote:
De gevoelsleeftijd van Zoe is 8 dus die mocht dan niet eens meedoen met deze hele showquote:
Mijn hemelquote:Op woensdag 16 november 2022 23:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat zij hij al paar keer dat hij zichzelf op dat vlak vergelijkt... en zichzelf ook zo ziet
Ja zoiets bedoelde ikquote:Op woensdag 16 november 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
of helemaal de tondeuse erover heen
En dan naar een gabberfeest.quote:
Jaquote:Op woensdag 16 november 2022 23:42 schreef Daana316 het volgende:
Even off topic.
Zit net de uitzending van vanavond te kijken, is het na de reclame een herhaling van gisteren. Wat een doperwten zeg.
Lopen wel meiden die hij aantrekkelijk zou vindenquote:
Echt welquote:Op woensdag 16 november 2022 23:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Best rare gedachtes heeft die man.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Lopen wel meiden die hij aantrekkelijk zou vinden
Ik probeer constructief mee te denken.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alleen zetten die meiden het vast op een lopen
Trusten HC.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Nou het was een enerverend dagje, ik ga ook maar eens slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |