Mijn vrouw en ik hebben dus een whats app groep waar we in noteren hoe laat het flesje gemaakt isquote:Op woensdag 16 november 2022 21:31 schreef TennispeRFect het volgende:
Geef je ook flesvoeding zoals Nutrilon? Als je baby een klein beetje van het flesje neemt en je gaat niet verder met fles omdat je baby bv dan niet verder wilt drinken wat doe je dan met het flesje?
Hoe hou je bij dat je het zo lang bewaard?
Wist je dat het maar 1 uur bewaard mag blijven?
Je kunt ook een briefje op het flesje/de koelkast plakken.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:33 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik hebben dus een whats app groep waar we in noteren hoe laat het flesje gemaakt is[
Doen jullie dat?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook een briefje op het flesje/de koelkast plakken.
Is hier niet meer nodigquote:
Onthouden werkt niet want dan soms neemt de een het over van de ander en dan moet je een overdracht doen en soms kan dat niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Is hier niet meer nodig
Zou ik doen. Of gewoon onthouden? Fles overleeft een paar uur in de koelkast wel hoor.
Briefje op de fles plakken dan. Voor dat uurtje.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:44 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Onthouden werkt niet want dan soms neemt de een het over van de ander en dan moet je een overdracht doen en soms kan dat niet.
Ik ben vooral benieuwd wat andere ouders daadwerkelijk doenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:45 schreef maily het volgende:
[..]
Briefje op de fles plakken dan. Voor dat uurtje.
Of een timer zetten.
Heb je zo'n grote voorraad dan aan melkflesjes?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:31 schreef TennispeRFect het volgende:
Geef je ook flesvoeding zoals Nutrilon?
Als je baby een klein beetje van het flesje neemt en je gaat niet verder met de fles geven omdat je baby bv op dat moment niet verder wilt drinken wat doe je dan met het flesje? Wist je dat het dan nog maar 1 uur bewaard mag blijven?
Weggooien is zonde dus vaak proberen we het iets later dan nog even.
Hoe hou je bij dat je het flesje niet te lang bewaard?
Hoezo? Als je je er zo druk om maakt zeg je toch tegen je partner, dit is een flesje van 3 uur? Daar hoef je echt niet alleen voor te zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:58 schreef TennispeRFect het volgende:
Klok kijken kan alleen als je alleen bent. Hoe dan mensen met partner het of bv op de kinderopvang?
Hoe bedoel je dat? Als je kind de ochtendvoeding niet helemaal leeg drinkt en kind naar de opvang moet, dan kun je zeggen "truusje heeft om 7 uur een flesje gehad en niet helemaal leeg gedronken dus mocht ze er voor 8 uur nog om vragen dan kan het laatste deel van het flesje gegeven worden. Mocht ze er na 8 uur om vragen, dan graag een nieuw flesje maken".quote:Op donderdag 17 november 2022 15:58 schreef TennispeRFect het volgende:
Klok kijken kan alleen als je alleen bent. Hoe dan mensen met partner het of bv op de kinderopvang?
Kan zekerquote:Op donderdag 17 november 2022 21:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Als je kind de ochtendvoeding niet helemaal leeg drinkt en kind naar de opvang moet, dan kun je zeggen "truusje heeft om 7 uur een flesje gehad en niet helemaal leeg gedronken dus mocht ze er voor 8 uur nog om vragen dan kan het laatste deel van het flesje gegeven worden. Mocht ze er na 8 uur om vragen, dan graag een nieuw flesje maken".
Dat is ook het belangrijkste toch, wat vuur jullie samen het handigst isquote:Op donderdag 17 november 2022 22:14 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Kan zekerWij vonden het bijhouden in de whattsapp wel handig voor ons als ouders onderling
Ik heb ontdooide moedermelk altijd nog tot 72u gegeven. Het is nog nooit verkeerd gegaan. Rook altijd gewoon nog goed.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:24 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Heb je zo'n grote voorraad dan aan melkflesjes?
kamer (20°C) koelkast (5°C)
verse moedermelk 5 – 10 uur 5 dagen
ontdooide moedermelk 1 uur 24 uur
Misschien een sticker erop, mss kun je een herschrijfbare sticker kopen met een stift, wat je kunt hergebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |