Wat was matig dan behalve zijn stem?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:24 schreef Happel het volgende:
Vond het maar een matig concert als ik eerlijk moet wezen...

Niks rellen, gewoon weergave van feiten lijkt me?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
NME is lekker aan het rellen
http://www.nme.com/news/t(...)-stonerosesamsterdam

Altijd objectief.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Niks rellen, gewoon weergave van feiten lijkt me?

Nah. Titel suggesteert dat er ruzie is, terwijl het gewoon een "grap" van Ian Brown was. Het grootste nieuws is dat de drumkit kapot was. Maar goed, NME, ik kijk er niet van op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Niks rellen, gewoon weergave van feiten lijkt me?

De bassist was aan het hakken op zijn basgitaar, in plaats van fatsoenlijk aan het spelen. De gitarist zette regelmatig in in de verkeerde toonsoort. Naast dat zijn stem matig was, zong de zanger ook nog regelmatig vals.quote:

Dit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
De bassist was aan het hakken op zijn basgitaar, in plaats van fatsoenlijk aan het spelen. De gitarist zette regelmatig in in de verkeerde toonsoort. Naast dat zijn stem matig was, zong de zanger ook nog regelmatig vals.
Ik was geen Stone Roses fan, maar vond hun muziek altijd wel leuk. Maar na dit concert is het er niet beter op geworden. Nog steeds geen fan. Ze kwamen alleen van de grond in Love Spreads.
Ik heb wel spijt van mijn 55 euro. Ze hebben maar 1.5 uur gespeeld en er was niet eens een toegift.
Lachen toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef RetepV het volgende:
Ook jammer dat 90% van het publiek uit knetterdronken britten bestond. Ben al blij dat er geen vechtpartijen waren na die actie met die toegift.

Hoezo jammer? daar waar ik stond was dat juist tofquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef RetepV het volgende:
Ook jammer dat 90% van het publiek uit knetterdronken britten bestond. Ben al blij dat er geen vechtpartijen waren na die actie met die toegift.

Nee, goh...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef tim. het volgende:
Ik vond het ook slecht. Ze speelden lelijke, schelle rock, geen zoete Britpop.

Zo valt hun muziek wel te omschrijven toch? Cleane gitaar (hoge tonen) en mooie harmonische zang. Misschien is zoet niet het juiste woord, ik zoek iets dat erop lijkt.quote:

Die heb ik heel vaak beluisterd.quote:

quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:25 schreef MCH het volgende:
Voor 9 uur live het eerste nieuwe materiaal in meer dan 20 jaar hierrrr: http://www.bbc.co.uk/radio1
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |