The third coming dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef MCH het volgende:
So it's official: there will be two shows at Manchester's Heaton Park on June 29th and 30th, followed by a world tour. And the best bit? The Stone Roses will be playing NEW SONGS!
This is the one, Made of stone en I wanna be adored.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben geboren in het jaar waarin hun debuut album uitkwam.
Welke nummers waarderen jullie het meest?
Voor mij: Made of Stone/ Bye Bye Badmen/ I am the Resurrection
En wát voor hit. Geni-fucking-aal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef belsen het volgende:
De enige hit die The Stone Roses in Nederland had, was Fools Gold.
Bron: nu.nl
Love spreads, veruit het beste nummer vind ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Welke nummers waarderen jullie het meest?
Nepfan, er is maar 1 plek om ze te zien --> The United Kingdomquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:36 schreef Steffie het volgende:
Als ze nou gewoon naar Paridiso komen, dan komt half Engeland ook wel hier naartoe en koop ik als een van de eersten een kaartje.
--> Manchester.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Nepfan, er is maar 1 plek om ze te zien --> The United Kingdom
Ben het serieus aan het overwegen. Wil ze echt wel zien en het liefst natuurlijk in hun hometown en het eerste concert van de reünie. Heb de persconferentie gezien en ze lijken er echt wel zin in te hebben.. Nu maar hopen dat 29 juni daadwerkelijk het eerste concert is en dat ze er niet een bijvoegen de dag ervoor of zo.. Maar dat zal wel niet. Dus ik wil er echt wel bijzijn, heldenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef MCH het volgende:
Wie koopt vrijdag kaarten voor Manchester?
Er komt vast nog wel een warming-up maar daar kun je als je niet in de buurt woont lastig op anticiperen. Ik ga overigens voor de zaterdag. Wel prijzig met 55 pond.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ben het serieus aan het overwegen. Wil ze echt wel zien en het liefst natuurlijk in hun hometown en het eerste concert van de reünie. Heb de persconferentie gezien en ze lijken er echt wel zin in te hebben.. Nu maar hopen dat 29 juni daadwerkelijk het eerste concert is en dat ze er niet een bijvoegen de dag ervoor of zo.. Maar dat zal wel niet. Dus ik wil er echt wel bijzijn, helden![]()
heb nog trauma's van Pulp te missen dus dat wil ik absoluut niet meemaken met The Stone Roses
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |