Wel zo verstandigquote:Op woensdag 23 november 2022 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Na het voeren van chocolade en thee.
Daar ga je kerel. De fase waarin ze je gaat beperken bij je hobby's en interesses is definitief begonnen.quote:
Onder de plakTMquote:Op woensdag 23 november 2022 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga je kerel. De fase waarin ze je gaat beperken bij je hobby's en interesses is definitief begonnen.
'Hue hue' voelt niet op zijn plaats als reactie.quote:
Het viel me laatst bij jurkshoppen sowieso op dat het 's ochtends echt leeg was, meeste mensen gaan toch na de lunch pas los ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoenen, spijkerbroek, sportschoenen.
Heb ook geen fotos gemaakt..
Zaterdag ochtend als het koud is en regent valt de drukte trouwens best mee in zo'n outlet center, maar voor de middag moet je wel weg zijn.
Gewoon alles online.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf alleen op doordeweekse ochtenden de stad in.
Mensen, brrrr.
Dan is het passen wat realistischer.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het viel me laatst bij jurkshoppen sowieso op dat het 's ochtends echt leeg was, meeste mensen gaan toch na de lunch pas los ofzo?
Scherp.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is het passen wat realistischer.
Hoe vroeger hoe beter idd. Niet omdat ik anders niet durf, maar gewoon vanwege mijn natuurlijke afkeer van mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf alleen op doordeweekse ochtenden de stad in.
Mensen, brrrr.
Eens!quote:Op woensdag 23 november 2022 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vroeger hoe beter idd. Niet omdat ik anders niet durf, maar gewoon vanwege mijn natuurlijke afkeer van mensen in het algemeen.
Dit is dan weer niet helemaal waar, rond openingstijd is het te druk wegens bejaarden die voor de deuren staan te wachten tot ze naar binnen mogen.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vroeger hoe beter idd. Niet omdat ik anders niet durf, maar gewoon vanwege mijn natuurlijke afkeer van mensen in het algemeen.
De winkels waar ik mijn kleding koop bevinden zich blijkbaar niet in de interessesfeer van bejaarden.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is dan weer niet helemaal waar, rond openingstijd is het te druk wegens bejaarden die voor de deuren staan te wachten tot ze naar binnen mogen.
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De winkels waar ik mijn kleding koop bevinden zich blijkbaar niet in de interessesfeer van bejaarden.
Slechte kwaliteit.quote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Vanmorgen uit een spijkerbroek gescheurd. Moet dus ook weer gaan shoppen
Minder etenquote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Of hebben die een dusdanig turbulente leefstijl dat ze niet 's ochtends om 9:00 bij de kledingwinkel staan?quote:Op woensdag 23 november 2022 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn er geen bejaarde gothics?
Je moet ook niet naar de C&A gaanquote:Op woensdag 23 november 2022 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet helemaal waar, rond openingstijd is het te druk wegens bejaarden die voor de deuren staan te wachten tot ze naar binnen mogen.
Dikzakquote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Nachtwezensquote:Op woensdag 23 november 2022 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hebben die een dusdanig turbulente leefstijl dat ze niet 's ochtends om 9:00 bij de kledingwinkel staan?
Op het werk?quote:Op woensdag 23 november 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |