Oh, wat dat betreft snap ik mevr Koen wel. Ik ben er zelf ook best gevoelig voor als mensen in m'n omgeving kibbelen en ga dat ook liever uit de weg (zelfs al zou ik weten dat hun relatie best goed is, heeft het op een of andere manier toch een negatieve invloed op mijn gemoedsrust, best raar)quote:Op donderdag 17 november 2022 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen wil hem en z'n vrouw na een psychisch zwarte periode niet meer ontmoeten, ze kibbelden naar haar idee te veel en dat trok ze niet meer
dat wel, maar ik vind het toch ietwat egoistisch. Zelfs op m'n 50e verjaardag gunde ze het me nietquote:Op donderdag 17 november 2022 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, wat dat betreft snap ik mevr Koen wel. Ik ben er zelf ook best gevoelig voor als mensen in m'n omgeving kibbelen en ga dat ook liever uit de weg (zelfs al zou ik weten dat hun relatie best goed is, heeft het op een of andere manier toch een negatieve invloed op mijn gemoedsrust, best raar)
quote:Op donderdag 17 november 2022 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik vind het toch ietwat egoistisch. Zelfs op m'n 50e verjaardag gunde ze het me niet
Curry er bijquote:Op donderdag 17 november 2022 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, welke radicale ideeën?
Ik dacht dat er uitjes op een patatje oorlog horen, maar de frietboer op Ameland dacht daar anders over. Ik was helemaal geschokt!ben er nog niet overheen
Dat is dan toch ook leuk! Soms moet je iets over hebben voor de vrouwquote:Op donderdag 17 november 2022 23:12 schreef Koen66 het volgende:
maar goe, heb het geaccepteerd, binnenkort weer een keertje die kant op
werkte dat ook maar eens andersomquote:Op donderdag 17 november 2022 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook leuk! Soms moet je iets over hebben voor de vrouw
Haha altijd maar klagen die mannenquote:Op donderdag 17 november 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkte dat ook maar eens andersom![]()
wie heeft er een feest?quote:Op donderdag 17 november 2022 23:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha altijd maar klagen die mannen![]()
Jij hebt tenminste nog een feestje! Ik moet huishouden en een galajurk vermaken
Ik heb volgende week een feestje, mag ik een mooie jurk aanquote:
nicequote:Op donderdag 17 november 2022 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een feestje, mag ik een mooie jurk aanen dit weekend gewoon een feestje in mn eentje
En zij ook voor hemquote:Op donderdag 17 november 2022 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook leuk! Soms moet je iets over hebben voor de vrouw
Stiekem wel, want je eigen verjaardag moet je vooral zorgen dat het je gasten aan niets ontbreekt, eigenlijk helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 17 november 2022 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niceda's leuker dan je eigen verjaardag ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
quote:Op donderdag 17 november 2022 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stiekem wel, want je eigen verjaardag moet je vooral zorgen dat het je gasten aan niets ontbreekt, eigenlijk helemaal niet leuk.Ik wilde bijna vragen 'ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar opeens bedacht ik dat je niet blond bent
Same shit, different day
SC hopper present
Haha helaas ook niet zo'n figuur en ik heb ook geen fotostudioquote:Op donderdag 17 november 2022 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen 'ben jij datmaar opeens bedacht ik dat je niet blond bent
Ja dat is ook weer zo. Ik heb me laten vertellen dat een relatie geven en nemen is.quote:
Nou ja zeg, die maakt het helemaal bont.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, welke radicale ideeën?
Ik dacht dat er uitjes op een patatje oorlog horen, maar de frietboer op Ameland dacht daar anders over. Ik was helemaal geschokt!ben er nog niet overheen
Wat doet die curry erbij?quote:Op vrijdag 18 november 2022 04:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou ja zeg, die maakt het helemaal bont.![]()
Patatje oorlog is gewoon mayo + pindasaus + currysaus + uitjes, niks radicaals aan, gewoon zoals het hoort.
Geweldig nummerquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:35 schreef summer52 het volgende:
Evergreen Top1000 en dan komt deze! In 1967 als 15 jarig meisje helemaal weg hiervan! Ja ik weet het boomer muziek maar zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |