Dat was 2006, lijkt wel eeuwen geledenquote:Op woensdag 16 november 2022 01:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haha, nou deze ikke wel. Zo een rls gaan we nooit meer meemaken.
Jaa... en toch praten meerdere mensen er nog over, wel rls liefhebbers.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was 2006, lijkt wel eeuwen geleden
Ik heb na DGK alle BB gevolgd en nu dit. Gewoon omdat ik het naast mijn werk op kan zetten.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jaa... en toch praten meerdere mensen er nog over, wel rls liefhebbers.
Ja diequote:Op woensdag 16 november 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
die die die vinger nodig had? die Dennis?
Hier precies het zelfde verhaalquote:Op woensdag 16 november 2022 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb na DGK alle BB gevolgd en nu dit. Gewoon omdat ik het naast mijn werk op kan zetten.
Oh ben verbaasdquote:Op woensdag 16 november 2022 01:39 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: Wendy is niet mijn type mens.
Jasper: je kan haar vertrouwen.
Jeffrey: ga ik haar hierna zien? Nee!
Dan is t goedquote:Op woensdag 16 november 2022 01:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn niet negatief over haar
Ze trokken het enigszins recht maar echt positief waren ze ook weer niet in het begin.quote:Op woensdag 16 november 2022 01:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn niet negatief over haar
Het is niet hun type vrouw, maar ze vinden haar een topper, je kan met haar lachen, ze is eerlijk en betrouwbaar, dat vind ik positiefquote:Op woensdag 16 november 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze trokken het enigszins recht maar echt positief waren ze ook weer niet in het begin.
-knip-quote:Op woensdag 16 november 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze trokken het enigszins recht maar echt positief waren ze ook weer niet in het begin.
Dat zeiden ze idd later , precies zoals ik zeiquote:Op woensdag 16 november 2022 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is niet hun type vrouw, maar ze vinden haar een topper, je kan met haar lachen, ze is eerlijk en betrouwbaar, dat vind ik positief
Klopt, maar eerlijk is eerlijk, zij kunnen er beter tegen dan Wendy waarschijnlijk . Ze heeft zich die keer in de hottub echt van een verkeerde kant laten zien en raar gedrag vertoondquote:Op woensdag 16 november 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
Dat juist Jeff en Jappie het over haar drankgebruik hebben vind ik behoorlijk hypocriet
Ze zuipen zelf iedere dag
-knip-quote:Op woensdag 16 november 2022 01:43 schreef puzziepie het volgende:
Dat juist Jeff en Jappie het over haar drankgebruik hebben vind ik behoorlijk hypocriet
Ze zuipen zelf iedere dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |