Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kijken of ik foto kan vinden...
en van Kaiser Wilhelm I König von Preussen aka Kleine Man
Ja zo irritant.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak ook impulsaankopen![]()
"Oei, dit is wel heel veel werk"
Keer mijn hondje Basje in laten slapen en net voordat de spuit zijn hartje in ging legde hij zijn pootjes om mijn hoofd heen en likte aan mijn kin, dagenlang gejankt, nu weerquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik denk aan m’n hond die ouder wordt dan vind ik het al lastig. Laatst eens over gedroomd. Hele dag van de leg.
@4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
Wil je mij taggen, want ik ga nu slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer mijn hondje Basje in laten slapen en net voordat de spuit zijn hartje in ging legde hij zijn pootjes om mijn hoofd heen en likte aan mijn kin, dagenlang gejankt, nu weer
quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer mijn hondje Basje in laten slapen en net voordat de spuit zijn hartje in ging legde hij zijn pootjes om mijn hoofd heen en likte aan mijn kin, dagenlang gejankt, nu weer
Ja deze.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was dat kleine hondje, toch?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het bij vlagen moeilijk met de dood van mijn moeder. Zeker in deze tijd van het jaar, toen het allemaal speelde drie jaar geleden.
Nou ik heb het vooral met kerst bijvoorbeeld of dat ze volgende week jarig zou zijn maar dan laat ik een paar traantjes en dan gaat het leven weer door.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het bij vlagen moeilijk met de dood van mijn moeder. Zeker in deze tijd van het jaar, toen het allemaal speelde drie jaar geleden.
Snoepje hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja deze.
https://i.imgur.com/hWmTmoO.jpg
Kiek um!quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja deze.
https://i.imgur.com/hWmTmoO.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |