quote:
GTA meeuw.quote:
Rek en strek oefeningenquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:23 schreef Domnivoor het volgende:
Uit mijn eigen fotoarchief:
[ afbeelding ]
Dit was op Texel.
Vroeger wel, nu niet meer. Kom maar eens in Utrecht kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:24 schreef aloa het volgende:
Je ziet ze ook alleen aan de kust.
In Duitsland zag ik ze niet
In Hongarije zag ik ze in een kooitje in de dierentuinquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:24 schreef aloa het volgende:
Opzich ligt Utrecht ook niet ver van zee. Of IJsselmeer.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu niet meer. Kom maar eens in Utrecht kijken
Daar zal je ze verder niet zien iddquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
In Hongarije zag ik ze in een kooitje in de dierentuin
Ik zie ze hier elke dag met honderden bij elkaar rondom waar ik woon ....quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:24 schreef aloa het volgende:
In Groningen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze hier elke dag met honderden bij elkaar rondom waar ik woon ....
Ja vroeger een paar jaarquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Amsterdam?
Ik dacht dat je in Groningen woonde
In Groningen vreten ze al die meeuwen gewoon als tussendoortje, daar zal geen meeuw meer over zijnquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Amsterdam?
Ik dacht dat je in Groningen woonde
Met een laag ketchupquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
In Groningen vreten ze al die meeuwen gewoon als tussendoortje, daar zal geen meeuw meer over zijn
Mooie foto.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:23 schreef Domnivoor het volgende:
Uit mijn eigen fotoarchief:
[ afbeelding ]
Dit was op Texel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |