pijnstiller er achter aan en naar de tandarts of beter poetsnequote:Op woensdag 23 november 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik had een paar wijntjes, maar is op nu
Was bij de tandarts daardoor komt hetquote:Op woensdag 23 november 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
pijnstiller er achter aan en naar de tandarts of beter poetsne
Ah ok ... de mondhygieniste ....quote:Op woensdag 23 november 2022 00:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Was bij de tandarts daardoor komt het
Nee, echt de tandarts.quote:
Ah ok ... sterkte ... trekt wel weer bijquote:Op woensdag 23 november 2022 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, echt de tandarts.
Heb noodkroon nu, maar het hele gedoe om kroon op maat te maken geeft behoorlijk wat last aan mijn tandvlees![]()
Het komt vast goed, over twee weken krijg ik de echte
Die tijd was ooit eens, tot streamers zich overal mee gingen bemoeien en zelfs aanklachten in gingen dienen.quote:Op donderdag 24 november 2022 12:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Streams zijn de toekomst van RLS als ze nog willen bestaan. Meer camera's, betere controle voor kijkers, minder censuur van gesprekken en acties. Laat mensen maar een strenger contract tekenen.
Daarom waren ze vroeger zo populair, niet deze politieke correcte streams
dreigen is natuurlijk note done.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:42 schreef Cargamelk het volgende:
Hypocriete FEBO.. gele kaart voor zoiets lulligs met Kim K maar voor tientallen keren niet praten waarschuwingen per dag bij het roken wordt niks gedaanfokking WOKE FEBO
Gewoon ff ventilerenquote:Op zaterdag 26 november 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dreigen is natuurlijk note done.
Het wordt in ieder geval wel harder aangepakt dan in andere RLS
Er is natuurlijk momenteel ook veel te doen over dit soort zaken dus ergens snap ik wel dat ze gelijk ingrijpen.
Ik heb het niet gezien, was er niet bij. Heb alleen een klein stukje van het filmpje gezienquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Gewoon ff ventilerenmaar vind het een te zware sanctie voor een verbale bedreiging ook omdat ze beiden schuld hadden (Esther en Kim K).
Het kindje Jezus komt niet thuisquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kunnen we kerst en Pasen ook laten varen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 november 2022 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Aggie46
[ afbeelding ]
Volgens mij zo nep als watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |