Daar zijn we weer! Blij dat je nog leeft @Pendule en top afgehandeld.quote:Op maandag 14 november 2022 20:51 schreef Pendule het volgende:
Moest nieuw deel maken, weet ook niet waarom.
Morgen met de baas dus alles nakijken en dan verder.
Blind? Mijn baas is niet blind? Heeft niet eens een bril.quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef opgebaarde het volgende:
Ah het is fraude. Knap gezien van jouw baas, voor een blinde
quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Blind? Mijn baas is niet blind? Heeft niet eens een bril.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:43 schreef Pendule het volgende:
Niks doen is geen optie. Ik wil de oude man ook beschermen tegen een eventueel faillissement als dit zo doorgaat. De man is blind en vertrouwd alles en iedereen. Zelfs mij vertrouwd hij.
En dit is wat ik bedoelde met ik bedoel dat er zoveel woorden zijn.quote:
Ja bedankt ook namens ieder ander die reageerde en zinvolle reacties gaf.. mooi dat je een mening hebt over wie het het beste heeft gedaan..quote:Op maandag 14 november 2022 21:06 schreef Molo het volgende:
Tevens mijn eeuwige dank aan @:trein2000
Opperheld!
Ja en wat hij bedoelt is waarschijnlijk dat als hij al zo 'blind' was voor alles wat voor zijn ogen gebeurde hij wellicht ook zo 'blind' is voor alles wat hierna volgt. Zonder fysiek blind te zijn inderdaad.. ..quote:Op maandag 14 november 2022 21:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
En dit is wat ik bedoelde met ik bedoel dat er zoveel woorden zijn.
Blind bedoelde ik met blind als in zien. Hij is blind voor bepaalde acties van anderen.
Hoho, voor dat dit ontspoort. Inside joke. Ik reekste het topic een paar tellen voordat @Molo daar een TR over zette…quote:Op maandag 14 november 2022 21:45 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Ja bedankt ook namens ieder ander die reageerde en zinvolle reacties gaf.. mooi dat je een mening hebt over wie het het beste heeft gedaan..
Oke dat plaatst het wel in een ander perspectief en goed dat je het meldtquote:Op maandag 14 november 2022 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoho, voor dat dit ontspoort. Inside joke. Ik reekste het topic een paar tellen voordat @:molo daar een TR over zette…
? Is dit de conclusie van vorig topic?quote:Op maandag 14 november 2022 20:59 schreef opgebaarde het volgende:
Ah het is fraude. Knap gezien van jouw baas, voor een blinde
Op Fok! lopen topics tot 300 posts, daarna gaan ze automatisch dicht, dus jouw oorspronkelijke post was vol.quote:Op maandag 14 november 2022 20:51 schreef Pendule het volgende:
Moest nieuw deel maken, weet ook niet waarom.
Oh dat werkt zo. Zit hier al een tijdje maar had dat nog niet door.quote:Op maandag 14 november 2022 21:53 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Op Fok! lopen topics tot 300 posts, daarna gaan ze automatisch dicht, dus jouw oorspronkelijke post was vol.
Daarna had een andere user een vervolg-topic aangemaakt, maar dat recht is gereserveerd voor degene die het oorspronkelijke topic had aangemaakt, dat houdt het overzichtelijker.
Nooit gewetenquote:Op maandag 14 november 2022 21:53 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Op Fok! lopen topics tot 300 posts, daarna gaan ze automatisch dicht, dus jouw oorspronkelijke post was vol.
Daarna had een andere user een vervolg-topic aangemaakt, maar dat recht is gereserveerd voor degene die het oorspronkelijke topic had aangemaakt, dat houdt het overzichtelijker.
R&P ook.quote:Op maandag 14 november 2022 23:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nooit gewetenDit geldt niet voor andere subfora toch? Zie het vaak genoeg gebeuren dat een andere user een topicvervolg heeft geopend.
Het hangt niet zozeer van het forum af, maar van het topic. En in dit geval is het heel duidelijk het persoonlijke verhaal van een user, dus wordt het erg verwarrend als een andere user het vervolg-topic opent.quote:Op maandag 14 november 2022 23:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nooit gewetenDit geldt niet voor andere subfora toch? Zie het vaak genoeg gebeuren dat een andere user een topicvervolg heeft geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |