beetjequote:Op maandag 14 november 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Qua financieel plaatje heeft ie wel gelijk, het komt alleen een beetje verrot zijn strot/kop uit
quote:Op maandag 14 november 2022 20:09 schreef Ireth het volgende:
Deze look-a-like wordt steeds echter![]()
[ afbeelding ]
jeff torrancequote:Op maandag 14 november 2022 20:09 schreef Ireth het volgende:
Deze look-a-like wordt steeds echter![]()
[ afbeelding ]
Absoluut, hij doet het zo slecht nog niet, loopt alleen mijlen naast z'n schoenen en zeikt er te lang over door.quote:Op maandag 14 november 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
Qua financieel plaatje heeft ie wel gelijk, het komt alleen een beetje verrot zijn strot/kop uit
Daarom ook die smile er achter, bedoelde het lichtelijk sarcastisch met "beetje"quote:Op maandag 14 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje![]()
![]()
hij moet leren 100 toontjes lager te zingen
Wat je zelf zegt. Het is een slimme jongen.....hij weet hoe/wanneer tegen iemand te praten.quote:Op maandag 14 november 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
toch apart dat hij met Eunice dan wel een gesprek kan voeren
quote:Op maandag 14 november 2022 20:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarom ook die smile er achter, bedoelde het lichtelijk sarcastisch met "beetje"
Zo minderwaardig .. alsof hij het over derderangs mensen heeft . Dat soort mij heel ergquote:Op maandag 14 november 2022 20:12 schreef engine het volgende:
"ik had ook alles weg kunnen geven aan die mongolen....want dat zijn het gewoon"
Eunice is ook geen domme damequote:Op maandag 14 november 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wat je zelf zegt. Het is een slimme jongen.....hij weet hoe/wanneer tegen iemand te praten.
Ja dat stoort mij ook. En dat hij alle credits wil voor de aankopen terwijl dat geld gewoon door de groep verdiend is en hij geluk heeft gehad met zoveel geld.quote:Op maandag 14 november 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo minderwaardig .. alsof hij het over derderangs mensen heeft . Dat soort mij heel erg
Ik heb het idee dat Eunice wel weet hoe hem aan te pakken en dies denk ik ook niet bang om hem tegengas te geven.quote:Op maandag 14 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice is ook geen domme dame
die weet de knopjes wel te vinden
Ja Eunice weet dat ook. Die is ook slim.quote:Op maandag 14 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice is ook geen domme dame
die weet de knopjes wel te vinden
Ja precies, en geld wat door iedereen is verdient , niet door hem alleenquote:Op maandag 14 november 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat stoort mij ook. En dat hij alle credits wil voor de aankopen terwijl dat geld gewoon door de groep verdiend is en hij geluk heeft gehad met zoveel geld.
me 2quote:Op maandag 14 november 2022 20:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Eunice wel weet hoe hem aan te pakken en dies denk ik ook niet bang om hem tegengas te geven.
Vind ik eigenlijk niet leuk, want vind Eunice een stomme kut
quote:Op maandag 14 november 2022 20:12 schreef engine het volgende:
"ik had ook alles weg kunnen geven aan die mongolen....want dat zijn het gewoon"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |