Volgens mij heeft hij al aangegeven dat hij waarschijnlijk niet tot zijn “pensioen” F1 blijft rijden. Lekker geld harken nu en daarna doen waar je zelf zin in hebt. Af en toe legacy race meepakken oid.quote:Op maandag 14 november 2022 09:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat zal hem inderdaad niets interesseren en terecht maar dergelijke acties worden ook onthouden door de mensen in de paddock. Nu gaat het nog top en dan kun je bijna doen en laten wat je wil maar als het straks wat minder gaat dan kunnen dit soort incidenten wel het verschil betekenen tussen een zitje krijgen of niet. Het is gewoon dom om een persoonlijke vete op deze manier te beslechten. Kennelijk mist Verstappen toch iemand in zijn omgeving die hem behoed voor dit soort zaken.
quote:Op maandag 14 november 2022 09:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat zal hem inderdaad niets interesseren en terecht maar dergelijke acties worden ook onthouden door de mensen in de paddock. Nu gaat het nog top en dan kun je bijna doen en laten wat je wil maar als het straks wat minder gaat dan kunnen dit soort incidenten wel het verschil betekenen tussen een zitje krijgen of niet. Het is gewoon dom om een persoonlijke vete op deze manier te beslechten. Kennelijk mist Verstappen toch iemand in zijn omgeving die hem behoed voor dit soort zaken.
Ja, weg bij ViaPlee en F1TVquote:Op maandag 14 november 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi geweest nu. Vooral die laatste races voelen echt als uitzitten intussen, echte spanning is er toch niet meer.
Nieuwe seizoen begint ook mooi 2 weken eerder (3 maart eerste training) dus we zijn er zo weer!
Ik ga het WK Darts nog even proberen via ViaPlay, maar als dat me (ook) niet zo bevalt, dan gaat ie hier denk ik ook de deur uit.quote:
Klopt. Alleen hangt er vanaf wat voor auto hij heeft. Zie m niet uitstappen als hij nog ieder jaar mee kan strijden om de titel. Rijdt hij doelloos rond op plek 7 zonder vooruitzicht op beter, dan is het lekker rondrijden in andere klasses. En mss komt hij dan later weer terug ala Raikonen en Alonso.quote:Op maandag 14 november 2022 09:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al aangegeven dat hij waarschijnlijk niet tot zijn “pensioen” F1 blijft rijden. Lekker geld harken nu en daarna doen waar je zelf zin in hebt. Af en toe legacy race meepakken oid.
Zelfs onder de grootste Max fans heerst grote onvrede hoor. Er is bijna niemand die dit nog goed praat. Die idioten die zijn Sky interview verdraaien zijn maar een hele kleine minderheid.quote:Op maandag 14 november 2022 09:36 schreef Drekkoning het volgende:
Wel mooi dat overal de Max-haat toeneemt, des te lekkerder voelen zijn overwinningen volgend seizoen met salty Reddit en Twitter genot
Ik neem aan dat ze bij Viaplay afgelopen weekend weer een aantal keer hebben gezegd dat het een ultra lastige baan is om in te halen?quote:
Spanje 2022 twee keer zelfsquote:Op maandag 14 november 2022 08:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die call gaat niet komen want Max is sowieso sneller.
Als je langzamere teamgenoot een paar bochten of langer toch gaat verdedigen dan is dat niet in Verstappens belang. Zeker niet als er concurrenten voor rijden want die moeten ook nog ingehaald worden. Is dit serieus zo ingewikkeld?quote:Op maandag 14 november 2022 08:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan gaat Max er zelf wel langs, hoor.
Als PER nu pas ziet wat voor vlees hij in de kuip heeft met VER op dat gebied is het een naïeve amateurquote:Op maandag 14 november 2022 09:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Spanje 2022 twee keer zelfs![]()
Ik ga niet zoeken wanneer het recent gebeurde en bij welke races de start anders had kunnen aflopen. Het is fijn om een teamgenoot te hebben die ook aan jouw belang denkt, zoals Verstappen vorige week:
"As a Team we want to finish first and second in the Championship so it’s important that we make sure Checo stays ahead of Charles."
Hamilton kan liegen alsof het gedrukt staat maar Verstappen kan er ook wat van![]()
![]()
Als Perez vanaf nu de snellere Verstappen op de baan als een concurrent ziet dan verbaasd me dat niet. Verstappen had niks te winnen en heeft heel veel sympathie verloren
In Spanje was Max ook gewoon veel sneller.quote:Op maandag 14 november 2022 09:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Spanje 2022 twee keer zelfs![]()
Ik ga niet zoeken wanneer het recent gebeurde en bij welke races de start anders had kunnen aflopen. Het is fijn om een teamgenoot te hebben die ook aan jouw belang denkt, zoals Verstappen vorige week:
"As a Team we want to finish first and second in the Championship so it’s important that we make sure Checo stays ahead of Charles."
Hamilton kan liegen alsof het gedrukt staat maar Verstappen kan er ook wat van![]()
![]()
Als Perez vanaf nu de snellere Verstappen op de baan als een concurrent ziet dan verbaasd me dat niet. Verstappen had niks te winnen en heeft heel veel sympathie verloren
Als Verstappen bij wijze van spreken weg wil bij RBR dan vechten minstens 8 teams om zijn handtekening.quote:Op maandag 14 november 2022 09:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Toto hangt als eerste aan de telefoon.quote:Op maandag 14 november 2022 10:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als Verstappen bij wijze van spreken weg wil bij RBR dan vechten minstens 8 teams om zijn handtekening.
Ja, alleen helaas de 8 teams die niet de snelste auto hebben. Mercedes gaat RUS en HAM niet dumpen. Ferrari Sainz en Leclerc ook niet zo snel.quote:Op maandag 14 november 2022 10:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Verstappen bij wijze van spreken weg wil bij RBR dan vechten minstens 8 teams om zijn handtekening.
Hij had geen DRS. Hij had Perez wel moeten passeren om zijn strategie werkend te krijgen..quote:Op maandag 14 november 2022 10:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In Spanje was Max ook gewoon veel sneller.
Kan niet begrijpen dat er mensen zijn die denken dat Perez in Spanje had kunnen winnen.
"No Checo, no. You are so not right"quote:Op maandag 14 november 2022 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toto hangt als eerste aan de telefoon.
Sigh. De tweede keer remde Perez zelfs voor de bocht. Verstappen verloor nog geen tiende seconde terwijl Perez zelf wel veel tijd verloor.quote:Op maandag 14 november 2022 10:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In Spanje was Max ook gewoon veel sneller.
Kan niet begrijpen dat er mensen zijn die denken dat Perez in Spanje had kunnen winnen.
Dat vraag ik me serieus af, Verstappen is veruit de beste coureur op de grid, die kan meer dan de auto op papier kan, dat heeft hij vaak genoeg bewezen.quote:Op maandag 14 november 2022 10:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, alleen helaas de 8 teams die niet de snelste auto hebben. Mercedes gaat RUS en HAM niet dumpen. Ferrari Sainz en Leclerc ook niet zo snel.
Vond wel dat die laatste ronde veel goed maaktequote:Op maandag 14 november 2022 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs toen was het ergernis tot de laatste ronde
Dat is zo, maar het is een stap verder om je bestaande coureurs waar je vertrouwen in hebt buiten de deur te zetten. Mercedes denkt met Russell ook een coureur van het kaliber Verstappen te hebben en heeft Hamilton. Die gaan echt niet 1 van de 2 wegsturen. Bij Ferrari is het iets gecompliceerder. Verstappen is sowieso beter dan Sainz en Sainz is ook geen Ferrari-protegé. Daar ligt een mogelijkheid. Maar 100% zeker is het niet dat hij daar terecht kan. Alle andere teams maken graag ruimte, maar daar wil je niet rijden.quote:Op maandag 14 november 2022 10:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat vraag ik me serieus af, Verstappen is veruit de beste coureur op de grid, die kan meer dan de auto op papier kan, dat heeft hij vaak genoeg bewezen.
Nee joh dit wordt opgeblazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |