Ah, succes! Alles aan het inpakken, of juist aan het uitpakken?quote:Op maandag 14 november 2022 09:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er ook bij, maar niet al te veel actief postend omdat we druk aan het verhuizen zijn
Inpakken en deze week nog 1 dag in het nieuwe huis schoonmakenquote:Op maandag 14 november 2022 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, succes! Alles aan het inpakken, of juist aan het uitpakken?
Gelukkig haalt ze er wel de meest bizarre statistiek uit de Top 2000 mee! Die blijft fascineren.quote:Op maandag 14 november 2022 09:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wanneer een vrouw een tekst als deze Rose Garden voor je schrijft weet je dat je relatie gedoemd is te mislukken
Bizarre statistieken zijn altijd fijn. Is dit die van snelste + naar snelste -?quote:Op maandag 14 november 2022 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig haalt ze er wel de meest bizarre statistiek uit de Top 2000 mee! Die blijft fascineren.
Ja. Die notering in 2002 blijft lachen. Ook geen idee waar dat vandaan is gekomen.quote:Op maandag 14 november 2022 09:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bizarre statistieken zijn altijd fijn. Is dit die van snelste + naar snelste -?
Ik dacht altijd dat dat door een actie kwam, maar dat nam ik gewoon blind aan door die rare sprong.quote:Op maandag 14 november 2022 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Die notering in 2002 blijft lachen. Ook geen idee waar dat vandaan is gekomen.
Ja, ik denk inderdaad dat de Lynn Anderson fanclub hier wat te maken mee heeft, of dat Radio 2 haar zeer heeft lopen pluggen voor waarom geen idee maar zoiets ja.quote:Op maandag 14 november 2022 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat door een actie kwam, maar dat nam ik gewoon blind aan door die rare sprong.
Daarover: geen quiz-bonussen dit jaar vernam ik. Dat is ook weleens verfrissend.quote:
Wij danken organiserend kutland.quote:Op maandag 14 november 2022 09:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daarover: geen quiz-bonussen dit jaar vernam ik. Dat is ook weleens verfrissend.
En in 2002 was er nog lang geen sprake van een dab voor Lynn. Niet eens een nieuw album voor haar dat jaarquote:Op maandag 14 november 2022 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Die notering in 2002 blijft lachen. Ook geen idee waar dat vandaan is gekomen.
Ik vind Picture of You (origineel van the cure is beter enzo) dan nog wel geinig, maar hier krijg ik echt overal jeuk van ja. Snap ook niet waarom dit ineens scoort in deze lijst, ja het is een saai zevernummer uit recente tijden maar meh.quote:
Dat was denk ik gewoon een gevalletje als vrije keus erin gekomen ofzo. Fools Ouverture heeft ook zo'n leuke curve, of What's Up.quote:Op maandag 14 november 2022 10:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In 2004 steeg Flappie opeens 1611 plekken in de Top 2000. Dat sloeg ook helemaal nergens op trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |