boah viesdikquote:Op zondag 13 november 2022 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Toch weer wat tientjes bespaard door kroketten en een kabeljauwburger in de oven te gooien
weet niet of de laidel ze nog verkoopt, is speciale editiequote:Op zondag 13 november 2022 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen maar weer even nieuwe halen dan he
man man manquote:Op zondag 13 november 2022 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet niet of de laidel ze nog verkoopt, is speciale editie
Die was op de brommerquote:
Waar liggen je interesses?quote:Op zondag 13 november 2022 23:42 schreef suzi1 het volgende:
ik zoek een film of serie die me kan boeien
Ben je nog ooit verder gegaan met Oz? Dat is wel die drie dingen bij elkaar. Maar ik heb ook nog niet opnieuw gekeken....oooit ga ik dat nog doenquote:Op zondag 13 november 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gevangenis, gekkenhuis en harde gevechten
Comedy voor mijquote:Op zondag 13 november 2022 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
je weet wel, van die lekker voor het slapengaan series/films
Ah ja dat snap ik.quote:
jaa vandaag inside doe ik meestalquote:Op zondag 13 november 2022 23:49 schreef engine het volgende:
Of programma's als Dit was het nieuws...Roddelpraat...ogen dicht, beetje luisteren en dan weg
maar jij bent niet thuisquote:Op zondag 13 november 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Het klinkt hier constant alsof mijn wasmachine bijna klaar is met draaien
quote:Op zondag 13 november 2022 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa vandaag inside doe ik meestal
maar laatst ook baantjer
prima slaap materiaal
Ja maar dat geluid. Op het einde van het programma gaat dat ding snel draaien en dat tikt en maakt een bepaald geluidquote:
waar komt dat door?quote:Op zondag 13 november 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Het klinkt hier constant alsof mijn wasmachine bijna klaar is met draaien
Dat zou ook nog wel eens kunnen jaquote:
Zal ze leren!!quote:
Held.quote:Op maandag 14 november 2022 00:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik toch maar weer mooi gedaan
en daar lekker vingertjewiebelquote:Op maandag 14 november 2022 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
mutti thuis en stiekem naar de mediamarkt bluetooth speakertjes harde bangers laten draaien
quote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en daar lekker vingertjewiebel
als niemand kijktquote:Op maandag 14 november 2022 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de nixxywiebel durf ik nog niet daar
quote:Op maandag 14 november 2022 00:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik toch maar weer mooi gedaan
ja boot gezonken en allesquote:Op maandag 14 november 2022 00:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde op de radio dat het nog even spannend was.
Topper.quote:Op maandag 14 november 2022 00:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja boot gezonken en alles
maar bij de lokale intocht heb ik 'm veilig de aan land gevaren
Lekker bezigquote:Op maandag 14 november 2022 00:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja boot gezonken en alles
maar bij de lokale intocht heb ik 'm veilig de aan land gevaren
zo in het tuinhuis mag ik hopen?quote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
hee maa hoe staat het met de kroketten?
als ze nog niet allemaal op zijn inmiddels!quote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo in het tuinhuis mag ik hopen?
hij klapt ze zelf zekerquote:Op maandag 14 november 2022 00:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ze nog niet allemaal op zijn inmiddels!
neequote:Op maandag 14 november 2022 00:14 schreef Schakeltopia het volgende:
heb jij inmiddels die dikke dj set al binnen?
die zitten al lang en breed in mn buikjequote:Op maandag 14 november 2022 00:12 schreef Schakeltopia het volgende:
hee maa hoe staat het met de kroketten?
teeering dat is balen zegquote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neeheb m'n geld terug gekregen van Pioneer ondertussen.. ben er wel achter dat het 'sneller'/makkelijker is als ik zelf ergens voor een winkel ga liggen en er op spring als ze op voorraad komen
yepquote:
lekker weer zit ik hier voor niks te wachtenquote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die zitten al lang en breed in mn buikje
dat is ook weer waar, nouja je weet in ieder geval waar je aan toe bent nuquote:Op maandag 14 november 2022 00:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yep
maar voordeel is wel dat ik dan ook eventueel naar een nieuwere kan kijken als een RX3 ofzo
dat wordt weer pozza bellenquote:Op maandag 14 november 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker weer zit ik hier voor niks te wachten
yesquote:Op maandag 14 november 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, nouja je weet in ieder geval waar je aan toe bent nu
quote:Op maandag 14 november 2022 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt weer pozza bellen
quattro stagioniquote:Op maandag 14 november 2022 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt weer pozza bellen
sickquote:Op maandag 14 november 2022 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes
zag er bij Bax vrijdagavond 1 op voorraad komen (voorraad notificatie)
die was binnen 3 minuten weg
ja en ze zijn dus ook 200e duurder geworden hequote:
zoekresultaten.. kom soms halverwege een random pagina terecht in de zoekresultaten en kan niet omhoog scrollen.quote:
koekoekquote:Op maandag 14 november 2022 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en ze zijn dus ook 200e duurder geworden he
als je 'm nu nieuw koopt betaal je makkelijk 2475 euro
daar heb ik niet echt iets van gemerkt, heb je adbolker draaien misschien?quote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoekresultaten.. kom soms halverwege een random pagina terecht in de zoekresultaten en kan niet omhoog scrollen.
en de meest obvious resultaten die je zou verwachten geeft ie vaak ook niet weer.
lekker tochquote:Op maandag 14 november 2022 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
koekoek
ik oefen eerst nog wel even met mijn 175 euro speelgoedje
nopequote:Op maandag 14 november 2022 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar heb ik niet echt iets van gemerkt, heb je adbolker draaien misschien?
quote:
Hoe doe jij het?quote:
Ah handigquote:Op maandag 14 november 2022 17:40 schreef suzi1 het volgende:
in een plastieken eierdop
[ afbeelding ]
Heb zin ding voor in de pan die je exact de status van je ei verteld. Ook handigquote:Op maandag 14 november 2022 17:42 schreef suzi1 het volgende:
ik lust die slijm niet. dus weet niet hoe en wat. maar dan zou ik toch voor andere manier gaan
Dodelijk denk ik niet maar wel pijnlijk kokend ei in je gezichtquote:Op maandag 14 november 2022 17:44 schreef suzi1 het volgende:
hahah zou wel willen zien hoe dat gaat, die eierontploffing. of is dat dodelijk
Serieusquote:Op maandag 14 november 2022 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Heb zin ding voor in de pan die je exact de status van je ei verteld. Ook handig
U heeft haastquote:
quote:
klaar terwijl ik kijkquote:
doe gewoon sambal in je eierding dan?quote:Op maandag 14 november 2022 17:48 schreef suzi1 het volgende:
ik heb eens geprobeerd die sambal eieren te maken, maar lukt me helaas niet
Schakeloaquote:Op maandag 14 november 2022 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
omnomnom lekker iten allemaal maar
lekker!quote:Op maandag 14 november 2022 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
Vanavond pasta @:Schakeltopia stijl. Volkorenspaghetti met pesto
hoe zegt uquote:Op maandag 14 november 2022 17:49 schreef suzi1 het volgende:
sambal goreng telor.
in mijn eiding zijn ze dan wel heel misvormd
deze woordspelingquote:Op maandag 14 november 2022 17:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben er tevreden mee. niet teveel ei-sen hebben scheelt
die is met veel tomaat zo te zienquote:Op maandag 14 november 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje gewoon eerst eisje koken en dan pot sambal erover gooien in een schaaltje!
[ afbeelding ]
Burn baby burn...quote:Op maandag 14 november 2022 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje gewoon eerst eisje koken en dan pot sambal erover gooien in een schaaltje!
[ afbeelding ]
steviger wiebelenquote:Op maandag 14 november 2022 17:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb het beetje fris, zelfs met schapie om m'n voet
quote:Op maandag 14 november 2022 17:57 schreef suzi1 het volgende:
en tuinhuisje ook grotendeels. vloer niet gedweild, heeft toch geen zin
Meh vooral plichten volgens mijquote:
dan is het wel heel koudquote:Op maandag 14 november 2022 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
maar nog geen vlokken in m'n olijfolie
verhuren aan serversquote:Op maandag 14 november 2022 18:07 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien dat ik zo toch even de verwarming aan doe, tis 15 graadje, maar in keuken wel kouder
dat was vroeger met prepaid mobiel bellen ook, elke minuut een piepjequote:Op maandag 14 november 2022 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
moet eigenlijk zo'n metertje maken met piepje voor elke euro gas die je verbruikt, denk dat je dan constant aan het huilen bent
Af en toe zet ik hem wel aan..quote:Op maandag 14 november 2022 18:11 schreef suzi1 het volgende:
tis toch verdomme niet normaal zo. de verwaming niet meer aan durven zetten
ja is enkel volgend jaarquote:Op maandag 14 november 2022 18:13 schreef suzi1 het volgende:
dat prijsplafond willen ze maar 1 jaar doen als ik het goed begreep?
kan je energiekosten delenquote:Op maandag 14 november 2022 18:15 schreef suzi1 het volgende:
wij kunnen net zo goed samen gaan leven
Normaal stond ie de hele dag aan.quote:Op maandag 14 november 2022 18:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat als ik dat enkele keren heb gedaan dat ik dat dan dagelijks ga doen.
opblaasbad erbij en dan streamen en de kijkers je rekening laten betalenquote:Op maandag 14 november 2022 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
verwarming op 18 gezet, straks de zwembroek aan!!1
oh dan neem ik jou plakje welquote:Op maandag 14 november 2022 18:23 schreef suzi1 het volgende:
ik begrijp dat. al blief ik beide niet
vroeger vond ik dat wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |