Daar heeft ie flink van op zijn ballen gehad van Marko. Ik vermoed dat het verder geen gevolgen heeft.quote:Op maandag 14 november 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
Maar dat geval Perez in Monaco, kan dat nog een staartje krijgen nu op straat ligt dat hij opzettelijk is gecrasht?
Wat weten wij dan? Is allemaal hearsay. Daar kan je niet iemand op straffen.quote:Op maandag 14 november 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als wij het weten dan lijkt me dat van wel.
Nou ja, weten, weten. Wat journalisten zeggen het. Ik denk niet dat dat genoeg is voor de FIA om echt iets te doen, of wel?quote:Op maandag 14 november 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als wij het weten dan lijkt me dat van wel.
Niet heel handig inderdaad maar vooraf zei Horner ook al dat het deze race niet aan de orde zou zijn dus wel vreemd dat ze het dan alsnog aan Verstappen vragen.quote:Op maandag 14 november 2022 09:07 schreef TheVulture het volgende:
Of ie nou gelijk heeft of niet, hij komt er qua PR hier natuurlijk heel bekaaid vanaf. Je kunt je teamgenoot aan plek 2 in de WK-stand helpen terwijl je zelf niets te verliezen hebt. Dat zijn karmapunten die je ooit nog eens terug gaat krijgen, wellicht zelfs vanuit je eigen team.
Begrijp ik maar je kan wel een onderzoek starten.quote:Op maandag 14 november 2022 09:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat weten wij dan? Is allemaal hearsay. Daar kan je niet iemand op straffen.
Wederom op basis van wat? Geruchten onder journalisten?quote:Op maandag 14 november 2022 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar je kan wel een onderzoek starten.
Crashgate Singapore 2008 kwam ook pas veel later aan het licht.quote:Op maandag 14 november 2022 09:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wederom op basis van wat? Geruchten onder journalisten?
Dat was wel een stuk ernstiger dan dit trouwens.quote:Op maandag 14 november 2022 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Crashgate Singapore 2008 kwam ook pas veel later aan het licht.
Klopt, bedoel meer dat je niet voor elk gerucht in de paddock / interviewbox een onderzoek gaat lanceren toch. Maar ze kunnen het uiteraard doen als ze willen, denk niet dat er veel uitkomt.quote:Op maandag 14 november 2022 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Crashgate Singapore 2008 kwam ook pas veel later aan het licht.
Welnee, het heeft alleen maar de uitkomst van het WK bepaald.quote:Op maandag 14 november 2022 09:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was wel een stuk ernstiger dan dit trouwens.
Mercedes was niet snel, RB was gewoon afschuwelijk slecht.quote:Op maandag 14 november 2022 09:23 schreef Black-Death het volgende:
Memorabele race in elk geval
Ben wel benieuwd waar Mercedes die snelheid opeens zo vandaan heeft gehaald. Want Red Bull kwam er niet aan te pas.
Was een beetje combinatie van beiden, toch wat ijlere lucht dan zeeniveau, track temperature kwam naar ze toe, al denk ik dat Verstappen ze minimaal had kunnen splitten zonder vleugelschade.quote:Op maandag 14 november 2022 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes was niet snel, RB was gewoon afschuwelijk slecht.
Het is ook wel mooi geweest nu. Vooral die laatste races voelen echt als uitzitten intussen, echte spanning is er toch niet meer.quote:Op maandag 14 november 2022 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
Max heeft al aangegeven om in Abu Dhabi Perez zo veel mogelijk te helpen.
Wat ons brengt bij...
RACEWEEK
Wel de laatste
Ferrari zat waar ze al langere tijd zitten ten opzichte van Mercedes en die hebben RB gewoon ruimschoots verslagen. Ook zonder SC was Sainz makkelijk derde geworden.quote:Op maandag 14 november 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een beetje combinatie van beiden, toch wat ijlere lucht dan zeeniveau, track temperature kwam naar ze toe, al denk ik dat Verstappen ze minimaal had kunnen splitten zonder vleugelschade.
Al met al vond ik het een prima race weekend, denk dat AD een stuk saaier wordt.quote:Op maandag 14 november 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi geweest nu. Vooral die laatste races voelen echt als uitzitten intussen, echte spanning is er toch niet meer.
Nieuwe seizoen begint ook mooi 2 weken eerder (3 maart eerste training) dus we zijn er zo weer!
Als Verstappen op P2 of P3 had gezeten ipv Perez had het er wel anders uitgezien, maar eens dat Red Bull het niet goed voor elkaar had maar Mercedes juist wel.quote:Op maandag 14 november 2022 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari zat waar ze al langere tijd zitten ten opzichte van Mercedes en die hebben RB gewoon ruimschoots verslagen. Ook zonder SC was Sainz makkelijk derde geworden.
Dat denk ik ook. Maar sowieso wordt er al een tijdje vooral uitgekeken naar volgend jaar. Er is weinig meer om voor te spelen.quote:Op maandag 14 november 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al vond ik het een prima race weekend, denk dat AD een stuk saaier wordt.
Mja, dan toch liever vanwege zijn prestaties, dan vanwege onsportief gedrag hoor. Je moet wel Tom Coronel heten wil je dit goed praten.quote:Op maandag 14 november 2022 09:36 schreef Drekkoning het volgende:
Wel mooi dat overal de Max-haat toeneemt, des te lekkerder voelen zijn overwinningen volgend seizoen met salty Reddit en Twitter genot
AD is bijna altijd ergernis. Het is dat er vorig jaar nog een WK-titel op het spel stond.quote:Op maandag 14 november 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al met al vond ik het een prima race weekend, denk dat AD een stuk saaier wordt.
Dat zal hem inderdaad niets interesseren en terecht maar dergelijke acties worden ook onthouden door de mensen in de paddock. Nu gaat het nog top en dan kun je bijna doen en laten wat je wil maar als het straks wat minder gaat dan kunnen dit soort incidenten wel het verschil betekenen tussen een zitje krijgen of niet. Het is gewoon dom om een persoonlijke vete op deze manier te beslechten. Kennelijk mist Verstappen toch iemand in zijn omgeving die hem behoed voor dit soort zaken.quote:Op maandag 14 november 2022 09:36 schreef Drekkoning het volgende:
Wel mooi dat overal de Max-haat toeneemt, des te lekkerder voelen zijn overwinningen volgend seizoen met salty Reddit en Twitter genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |