Heb nog niet meegemaakt maar hoorde ik ja. Ook statiegeld op die kleine flesjes tegenwoordig.quote:
is niet waar toch?quote:Op zondag 13 november 2022 20:12 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het irritant dat er perse dat label om die fles moet blijven. want de streepjescode nodig voor flesinname
was dat in zo'n apparaat of hand naar hand?quote:Op zondag 13 november 2022 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
dat hoorde ik iemand laatst ook zeggen, ik heb ze de fles meegegeven en hij werd zonder probleem ingenomen
automaat, gebeurd het ergens nog handmatig?quote:Op zondag 13 november 2022 20:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was dat in zo'n apparaat of hand naar hand?
25 cent dacht ik zelfsquote:Op zondag 13 november 2022 20:13 schreef suzi1 het volgende:
ja was eerst 10 cent en nu 15 op kleine flesjes
Geen flauw ideequote:
zijn wel weer een heleboel lekkere broodjesquote:Op zondag 13 november 2022 20:18 schreef suzi1 het volgende:
ik heb 2 tassen vol gedeukte flessen om ze erin te kunnen proppen. moet ik ze nu rechtblazen en uitdeuken pffff
lol jij koopt liter blikje?quote:Op zondag 13 november 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
ja ik zet soms ook halfleeg blikje terug in de koeling hier.
kan gewoon vanuit je keelquote:Op zondag 13 november 2022 20:28 schreef suzi1 het volgende:
je hoeft er je lippen niet eens voor te bewegen
Kar ok.quote:
Leukquote:
quote:
Half uurtje...het viel heel erg mee uiteindelijk. Kan soms uren duren als er iemand voor de trein springt.quote:
Naja ik snap het wel maar het kan wel gruwelijk irritant zijn. Nu had ik alle tijd maar als je ergens op tijd moet zijn is het wel klote.quote:Op zondag 13 november 2022 20:46 schreef suzi1 het volgende:
ik vind dat ze daar ook wel een beetje rekening mee mogen houden. sws vind ik t not done om voor een trein te springen.
Heb de bar al gevondenquote:
Foute hitsquote:
Ja daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 13 november 2022 20:50 schreef suzi1 het volgende:
ik snap dat iemand dood kan willen. maar het is nogal wat voor de machinist enzo om mee te maken. je wordt ahw moordenaar gemaakt. zo zie ik dat. en een flink trauma, dat vooral
hahahaha wie gaat er nou naar qmusic foute feeestquote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef suzi1 het volgende:
ik ben weleens naar fout feest geweest. of hoe heet dat van Qmusic
waren wij als enige fout gekleed van de bezoekers ehu
Hier was het een paar keer foute avond van q music tijdens de kermis....maar nog nooit iemand verkleed gezienquote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef suzi1 het volgende:
ik ben weleens naar fout feest geweest. of hoe heet dat van Qmusic
waren wij als enige fout gekleed van de bezoekers ehu
quote:Op zondag 13 november 2022 20:53 schreef suzi1 het volgende:
oooh wat erg. dacht dat de dresscode was
Niet geklikt gelukkigquote:Op zondag 13 november 2022 21:01 schreef suzi1 het volgende:
kijken of dat nr nog gaat verdwijnen uit ons hoofd
Dikke bleekquote:
quote:Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
zo dan 95 likjes van onze @:moonlight <3
neequote:Op zondag 13 november 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
beste likker van fok staat er niet tussen he
Mijn favo allertijdequote:
Of die tegen newcastlequote:
Ik was al fan toen hij bij Ajax speeldequote:Op zondag 13 november 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn favo allertijdeDe reden waarom ik Arsenal fan ben.
Ik ben hem eigenlijk gaan volgen nadat hij daar weg was. Dus vanaf het begin van de Arsenal periode.quote:Op zondag 13 november 2022 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was al fan toen hij bij Ajax speelde
Je de generatie met de boertjes enzo.quote:Op zondag 13 november 2022 22:45 schreef aloa het volgende:
Bergkamp kwam net na de generatie van Basten..
Toen ging ik naar Ajax....quote:Op zondag 13 november 2022 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Je de generatie met de boertjes enzo.
Dat geloof ik. Gloriedagenquote:Op zondag 13 november 2022 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen ging ik naar Ajax....
Mooie tijden.
Nee dat is het niet en nooit geweest ook. Het is een stadion maar verder is het een betonnen gedrocht waarin gras niet wil groeien. Vervelend als je een voetbalclub bentquote:Op zondag 13 november 2022 22:55 schreef aloa het volgende:
[..]
In de Meer nog![]()
Maar goed...de Arena is ook een heel mooi stadion...
Ben je er ooit geweest?quote:Op zondag 13 november 2022 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is het niet en nooit geweest ook. Het is een stadion maar verder is het een betonnen gedrocht waarin gras niet wil groeien. Vervelend als je een voetbalclub bent
Was ook heel top.quote:Op zondag 13 november 2022 23:00 schreef engine het volgende:
Wedstrijden in de Meer lijken mij sfeervoller
Ja dat ben ik. Wel vaker...ik heb geen hekel aan Ajax ofzo maar van alle stadions waar ik geweest ben komt de Arena niet in de top 3. De Kuip wel.quote:
Ik ben ook wel in de kuip geweest. Jaren 80.quote:Op zondag 13 november 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ben ik. Wel vaker...ik heb geen hekel aan Ajax ofzo maar van alle stadions waar ik geweest ben komt de Arena niet in de top 3. De Kuip wel.
Humphries tegen seriemoordenaar Searle komt hierna nog.quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Humphries tegen seriemoordenaar Searle komt hierna nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |