quote:Op maandag 14 november 2022 19:38 schreef Donna het volgende:
Omdat jullie het VIVA slowchat topic zijn, stiekem, toch wel een beetje. Wie heeft de stekker uit het Viva forum getrokken vanochtend?
Ze zijn offline wegens gepland onderhoud (ik zit best veel op het forum, maar wist niet dat het eraan zou komen) en nu duurt het langer als verwacht. Al de hele dag dus.quote:
O het echte VIVA-forumquote:Op maandag 14 november 2022 20:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze zijn offline wegens gepland onderhoud (ik zit best veel op het forum, maar wist niet dat het eraan zou komen) en nu duurt het langer als verwacht. Al de hele dag dus.
Haha ja welke anders?quote:Op maandag 14 november 2022 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
O het echte VIVA-forum![]()
Sterkte met wachten
Zelfs een worst mag foutjes maken 🤣quote:
worst naast de pot?quote:Op dinsdag 15 november 2022 01:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs een worst mag foutjes maken 🤣
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 02:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
worst naast de pot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey GG☕️ je was er ook al vroeg bij.quote:
Mogguh, ja slechte nacht.quote:Op dinsdag 15 november 2022 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG☕️ je was er ook al vroeg bij.
Shit hé. Hier ook echt shit was om 1 uur al beneden. Gelukkig nog een uurtje op de bank kunnen slapen.quote:
Echt ellende.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Shit hé. Hier ook echt shit was om 1 uur al beneden. Gelukkig nog een uurtje op de bank kunnen slapen.
En dan moet jij nog werken ookquote:
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wordt vandaag wel afzien. Eerst maar eens koffie. Jij ook een bakkie?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones below deck terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |