Hulloquote:
Man3quote:
+1quote:
Goftedommequote:Op zaterdag 12 november 2022 21:03 schreef D. het volgende:
Staat Max dus morgen achter 2 Mercedessen
Is dit de eindscore of wat?quote:
Ok nou die mercedessen gaan wel stuk, ik heb nog wel hoopquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... en de startopstelling voor morgen... Sainz moet 5 plekken terug
Die rijden tegen elkaar aanquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok nou die mercedessen gaan wel stuk, ik heb nog wel hoop
Pciesquote:
Gaat het nog een keer mooi worden om naar te kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben onderweg naar Brazilië.![]()
Om ff van alles met mijn oude Hummer van de baan te tyfen
Hummer in de handbagage?quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben onderweg naar Brazilië.![]()
Om ff van alles met mijn oude Hummer van de baan te tyfen
Hij wil nog een paar jaar door....quote:Op zondag 13 november 2022 17:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Jankham zijn laatste opleving...hoop ik. Ben die sukkel zooo zat
Kunnen we geen protest aantekenenquote:
Gooi wat twitters de wereld inquote:Op zondag 13 november 2022 17:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kunnen we geen protest aantekenen
Ik wil heul geen oplevingquote:Op zondag 13 november 2022 17:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Jankham zijn laatste opleving...hoop ik. Ben die sukkel zooo zat
Neuh.. ik ook niet.quote:
Die boer was iets te hardquote:
Zolang ze niet in mijn team zitten boer ik verder hoorquote:Op zondag 13 november 2022 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die boer was iets te hardze vliegen van de baan
Helemaal goed...volgende boer graag richten op nr 2quote:Op zondag 13 november 2022 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ze niet in mijn team zitten boer ik verder hoor
Bye Maggiequote:
Neen, tijd meet je in seconden/uren/dagenquote:
Hij heeft al andere banden dus jaquote:Op zondag 13 november 2022 19:17 schreef D. het volgende:
Wat een negatief commentaar, verstappen kan nog best winnen, ook vanaf de 17e plek nu
Lijkt me ook, het is niet voor niks maxquote:Op zondag 13 november 2022 19:17 schreef D. het volgende:
Wat een negatief commentaar, verstappen kan nog best winnen, ook vanaf de 17e plek nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |