Zou je hem eruit sturen als je er eentje mocht kiezen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Achgos... Daar gaat het niet over
Dan moeten mensen eerst stoppen met vrijwillig het huis verlatenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:39 schreef freaky40 het volgende:
Dan moeten ze wel opdrachten krijgen.
Het zou ook leuk zijn als iemand hem nu eindelijk eens aanspreekt op zijn sneaky gedrag.. echt met gestrekt been graagquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat hij zoveel invloed heeft in de groep en eigenlijk nooit tegenspraak krijgt. Vooral daarom mag hij van mij wel weg....eens zien hoe het dan gaat.
En die zoemer voor eliminatie gaat maar zelden dus ze worden er nog voor beloond ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij behalve Jeff gewoon geen waardige medespelers. De rest zit gewoon lame af te wachten tot die vreselijke domme zoemer weer gaat. Kom op, zeg. Je doet mee aan een spelshow. Hop, spelen dan. 24/7
Zo ziet een zondagochtend eruit na een zware nacht stappenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:40 schreef engine het volgende:
Volgens mij is het toch wel lekker. Hoor geen klachten.
[ afbeelding ]
Voor Mexx een zondagavondquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo ziet een zondagochtend eruit na een zware nacht stappen
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou je hem eruit sturen als je er eentje mocht kiezen?
Kip pasteitjequote:Op zaterdag 12 november 2022 18:38 schreef engine het volgende:
Zo te zien zijn het toch de dumpling dingen die Imading vanmiddag aan het maken was.
Wel lief van ze daar in die loods dat ze ons ook even een momentje rust gunnenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga even verder met mijn leven leiden.. wat een saaie streams vandaag
Voel me erg vereerd en blijf vooral lekker jezelfquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:43 schreef mangalie het volgende:
[..]Voor deze ene keer reageer ik op jouw posts...Ik negeer je altiijd en scroll altijd over jouw berichtten. Nee onzin vraag weer dus
Is Alicia verliefd op GJ dan? Zij is gewoon aan het feesten hoor!quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:54 schreef puzziepie het volgende:
Vannacht dat GJ : stel dat zij een keer bij de poort staat voor hem.
Het was super saaiquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:57 schreef Ireth het volgende:
Zo te zien aan de hoeveelheid COS berichten heb ik geen moer gemist met een dag werken?
Benieuwd of het vanavond ook zo saai blijft, anders gaan de streams uit...
Heb zelfs helemaal geen stream gezien de afgelopen 24 uur en dat ga ik zo houden ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga even verder met mijn leven leiden.. wat een saaie streams vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |