Acteren, liegen, ja groot talent...Het kan niks en stelt niets voor..quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan wel goed acteren in ieder geval
serie game over...ofquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goeie cap!![]()
Isaac wordt als ie uit de loods is gevraagd voor een crimeserie denk ik
Nee niet echt, hij is te vol van zichzelf en bovendien erg stiekem..En ik hou niet zo van leugenaarsquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je geen fan bent.
Ja, zo kan je het ook noemen...quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vind het geen loser, hij speelt het spel het meest interessant vind ik. En dat ie er mee weg komt is heel bijzonder.
Continu aan het schaken.
Zelfde verwondering, weet echt niet wat het is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:27 schreef engine het volgende:
Wat is Imading daar uit een pot aan het vissen?
Ik vind het vooral irritant dat hij zoveel invloed heeft in de groep en eigenlijk nooit tegenspraak krijgt. Vooral daarom mag hij van mij wel weg....eens zien hoe het dan gaat.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee niet echt, hij is te vol van zichzelf en bovendien erg stiekem..En ik hou niet zo van leugenaars
Ik heb hem vanmiddag ook een soort dumplings zien maken maar die zagen er weer anders uit dacht ik. Maar geloof niet dat ze die bij de lunch gegeten hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfde verwondering, weet echt niet wat het is.
Hij zou in december toch weg? Met Kerst thuis zijn? Moet het nog zien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat hij zoveel invloed heeft in de groep en eigenlijk nooit tegenspraak krijgt. Vooral daarom mag hij van mij wel weg....eens zien hoe het dan gaat.
quote:
Hij zegt zoveel. Hij zou ook in december manager worden en dat plan is hij nu ook al weer aan het intrekken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij zou in december toch weg? Met Kerst thuis zijn? Moet het nog zien.
Ik hoop vooral dat de groep hem door krijgt. Soms zijn ze hem op het spoor, maar dan zijn ze toch weer afgeleid. Dus eerst ontmaskerd worden (inclusief alle fitties!) en dan kan hij naar huis
Alle deelnemers hebben zich opgegeven voor een spelshow dus mag die man gewoon zijn tactische spel spelen jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:16 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Isaac een heel naar persoon, gluiperig, stiekem en smerig spel spelen..
Yep, ook alweer plan ingetrokken, want bang dat hij Jeff niet kan overtreffen...Lafbek is het.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zegt zoveel. Hij zou ook in december manager worden en dat plan is hij nu ook al weer aan het intrekken.
Ja maar dat heeft een rede. Jeff wilde de laatste week van zijn managerschap het anders gaan aanpakken zodat mensen zijn tijd herinneren. Hij denkt dat mensen een goede tijd vergeten.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zegt zoveel. Hij zou ook in december manager worden en dat plan is hij nu ook al weer aan het intrekken.
Dacht eerst dat het de vieze nagels van Maddy waren maar gezien het briefje is het waarschijnlijk KimKquote:
Achgos... Daar gaat het niet overquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alle deelnemers hebben zich opgegeven voor een spelshow dus mag die man gewoon zijn tactische spel spelen ja
Ik heb eigenlijk nooit helemaal geloofd dat hij manager wou worden. Teveel risico en hij krijgt zijn dingen nu ook al geregeld.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:35 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft een rede. Jeff wilde de laatste week van zijn managerschap het anders gaan aanpakken zodat mensen zijn tijd herinneren. Hij denkt dat mensen een goede tijd vergeten.
Isaac wilt niet de rotzooit van jeff opruimen
Misschien gaat hij wel wegquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Yep, ook alweer plan ingetrokken, want bang dat hij Jeff niet kan overtreffen...Lafbek is het.
Eigenlijk heeft hij behalve Jeff gewoon geen waardige medespelers. De rest zit gewoon lame af te wachten tot die vreselijke domme zoemer weer gaat. Kom op, zeg. Je doet mee aan een spelshow. Hop, spelen dan. 24/7quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heet zichzelf indekkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:35 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft een rede. Jeff wilde de laatste week van zijn managerschap het anders gaan aanpakken zodat mensen zijn tijd herinneren. Hij denkt dat mensen een goede tijd vergeten.
Isaac wilt niet de rotzooit van jeff opruimen
join the clubquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:16 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Isaac een heel naar persoon, gluiperig, stiekem en smerig spel spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |