Welterusten oma en SF!quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga het opgeven. Nogmaals dank, het was erg gezellig.
Wekkertje gaat om 7 uur
Welterusten voor straks
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
*kijkt om het hoekje met een baco in de hand
Slaap lekker oma en Silverfox!quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Wekkertje gaat om 7 uur
Welterusten voor straks
YT-filmpjes kunnen ook nog weleens helpen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met meer dan naalden vind ik ook niets, ik ga me even oriėnteren.
Welterusten!quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker oma en Silverfox!
Ik ga mijn bedje in, fijne avond nog!
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Wekkertje gaat om 7 uur
Welterusten voor straks
Welterusten!quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker oma en Silverfox!
Ik ga mijn bedje in, fijne avond nog!
het kan erger....quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had gedacht dat je inmiddels wel wist hoe het hier werkt
ik probeer de bierinname te beperkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Wij hadden dat ook allemaal niet he, maar dat kun je gewoon bestellen
Ik drink ook vaak bier met minder water er in. Van teveel water kan je een watervergiftiging krijgen namelijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeer de bierinname te beperken
teveel koolhydraten ........
Ietsje minder eten, of frisdrank, en ruimte zat voor bierquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon koolhydraat arm etenquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind bier lekker hoor, maar ben sowieso nooit een hele avond aan het bier, dan zit ik te snel volquote:
Dat heb ik met normale biertjes wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind bier lekker hoor, maar ben sowieso nooit een hele avond aan het bier, dan zit ik te snel vol
ik snap ook mensen niet die beweren een krat te kunnen wegwerkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat heb ik met normale biertjes wel.
Met 4 speciaal biertjes kan ik een avondje wel vullen
Als je in de middag begint dan red ik het zelfs nog geen eensquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap ook mensen niet die beweren een krat te kunnen wegwerken
Als ik behoefte zie bezopen te raken dan moet ik op iets anders overschakelen
vreemd genoeg is het me met een carnaval wel eens gelukt, van 16:00 tot 2:00 aan het slappe feestbierquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als je in de middag begint dan red ik het zelfs nog geen eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |