Toen ik vanmorgen om half 7 achter de computer kroop om aan het werk te gaan, dacht ik daar heel anders overquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:29 schreef Mazikeen het volgende:
Goedemorgen
Het was een fijne proeverij gisteren!
Ik denk dat het en goede bieravond gaat worden deze keer en dat ik ze allebei ga opdrinkenquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik 2 biertjes niet besteld heb, ik heb de Kannikuk en de Zuyd nietDe eerste komt morgen binnen bij Jumbo, dus ik moet nog op jacht naar de Zuyd
Voor komende vrijdag komt het wel goed, de eerste ga ik deze week nog bij Jumbo halen, de tweede heb ik al en dan misschien dat ene biertje nog bestellen, dat is wel een speciaaltje die ze niet bij de supermarkt verkopen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het en goede bieravond gaat worden deze keer en dat ik ze allebei ga opdrinken
Mr Hop is het antwoord
Goed dat je er niet in bent gesprongenquote:Op donderdag 17 november 2022 12:32 schreef D. het volgende:
Bij de Jumbo in Tilburg verkopen ze ook bierfonteinen
*droog gebleven is
Ik sprong juist wegquote:Op donderdag 17 november 2022 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed dat je er niet in bent gesprongen
Welneequote:Op donderdag 17 november 2022 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sprong juist weg
Bij een klant binnenkomen ruikend naar bier geeft misschien een verkeerd beeld
Bijna.. ik heb eerst nog oudejaarsavondquote:
Ik heb zojuist besloten dat het weekend isquote:
Ja ze zijn goed koud hier.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:10 schreef pullup het volgende:
Ze staan al zo mooi mooi te wezen in mijn koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor dat je jarig bentquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier staan ze ook koud. Krijg wel ff verjaardag visite, maar die pleur ik om half 9 eruit
Proost, ziet er zoet uitquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:31 schreef Mazikeen het volgende:
Ik neem er alvast 1. Niet wetend dat het 8,5% is
[ afbeelding ]
Na deze even eten.
Dank je wel. Visite is ziek...wat rot. Ff indrinken in een kroeg. Tot straksquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hoor dat je jarig bent
Gefeliciteerd
Kan nooit heel donker zijn toch? Ik keek naar de vloeistof in het flesjequote:Op vrijdag 18 november 2022 17:32 schreef Mazikeen het volgende:
Best wel nieuwsgierig naar Bird Brewery NogMeerkoet
Ik maakte net even bier filmpje voor beste vriendin
Check ik even goed…. Een donker biertjeomg
Effe opgezocht op Untappd. Best donker voor mij. Maar goed de tiramisu was dat ook en die was heeerlijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan nooit heel donker zijn toch? Ik keek naar de vloeistof in het flesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je welquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:49 schreef D. het volgende:
@:oma-Nijn! Gefeliciteerd! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even de TT aangepast, kan straks iedereen on-topic meedoen
Die is ook flink donkerquote:
Ha ook alquote:
moet het?quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
God, ik zit al aan een Baileys![]()
Moet ik zo nog aan dat kutbier
Nee, kan ook opa die 4 bier in zijn mik douwen...die offert zich wel opquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, kan ook opa die 4 bier in zijn mik douwen...die offert zich wel op
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik ga zometeen halen, heb niet meer
Ik twijfel nog. Tevens moet ik die dag werkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:11 schreef Koen66 het volgende:
kwam jij nou 10/12 ook naar Den Haag @:mazikeen?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:59 schreef pullup het volgende:
Iedereen heeft al ingedronken blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |