Q1 redt ie welquote:
Hij is vroeger dan heel veel anderen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max wrsch net te laat naar buiten
Vooralsnog gaat het niet geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is vroeger dan heel veel anderen.
P6quote:
Helaasquote:
Ultra bizarquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Helaas
Zo sta je 1 en zo lig je er weer uit
Precies goed toch? Hij kwam als een van de laatsten over de finish.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max dus inderdaad te laat naar buiten.
Yuki kan er helemaal niets vanquote:
Dat zie ik. Als je achter Latifi blijft...quote:
Banden niet warm genoegquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Precies goed toch? Hij kwam als een van de laatsten over de finish.
Eens, Leclerc moet niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:24 schreef Zorro het volgende:
Yuki zat ook in een snelle ronde, dus Leclerc moet niet klagen. Dat Yuki niet harder kan, tja...
Hij is toch door? Ik zie het probleem niet.quote:
Hij heeft wel meer gedaan dan een banker lap.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een banker lap gedaan op soft meer is niet nodig voor hem in Q1?
Mijn stream is nog niet zo ver.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand gezien wat er nu met riccardo in Q3 gebeurde?
Jij ziet wel.meer niet. Of hij al dan niet door is, is het punt niet in deze.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij is toch door? Ik zie het probleem niet.
lekker geluidjequote:Op vrijdag 11 november 2022 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
Die fluitende Ferrari 's zijn bloedirritant
Schumacher niet, want die was meteen snel met een derde plek. De ronden erna waren alleen wat minder.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Schumacher en beide Alfas dus veel te laat naar softs gegaan
Dat schijnt nog op inters geweest te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Schumacher niet, want die was meteen snel met een derde plek. De ronden erna waren alleen wat minder.
Ah, dat zou het wel verklaren. Ik dacht op softs.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat schijnt nog op inters geweest te zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je hebt het idee dat het bij VER nog niet echt lekker gaat..
Over een kwartierquote:
aan Maxquote:
Max is een snelle leerlingquote:
Nop.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef PzKpfw het volgende:
Nu regen zou genot zijn, beide Mercedessen eruit.
helaasquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef PzKpfw het volgende:
HAHAHAquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef PzKpfw het volgende:
Helaasquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef PzKpfw het volgende:
Helaas. Het zit ons nooooit meequote:Op vrijdag 11 november 2022 20:35 schreef PzKpfw het volgende:
Lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:36 schreef Nizno het volgende:
heb trouwens een lading snoep over, sint maarten kwam maar 1 keer langs wandelen
Je mag het opsturenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:36 schreef Nizno het volgende:
heb trouwens een lading snoep over, sint maarten kwam maar 1 keer langs wandelen
Hier twee keer, ik doneer de overblijfselen aan de kinderen van de overburen, die zitten bij de voedselbank.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:36 schreef Nizno het volgende:
goed doel idd!quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier twee keer, ik doneer de overblijfselen aan de kinderen van de overburen, die zitten bij de voedselbank.
Ik eet het toch niet op.
Quero-quero, rent achter je aan als je te dicht in de buurt komtquote:
Wat een kutbeest.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Quero-quero, rent achter je aan als je te dicht in de buurt komt
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Quero-quero, rent achter je aan als je te dicht in de buurt komt
Omgekocht door Toto natuurlijk, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:40 schreef tripel7 het volgende:
Jammer, als een maar een paar door gepushed hadden, dan had HAM eruit gelegen
Vraag me toch wel af wat McLaren nog had kunnen halen als ze Ric gewoon in de zomer al hadden gewieberd.quote:
Maar nu echt!quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV roepen ze iedere 10 seconden dat het nu echt regent, ondertussen rijdt Max snelste tijd, nee nu regent het echt, Sainz verbetert tijd met een seconde, nee nu regent het echt hoor...
..Q3 wordt er regen verwacht...
die wk plaatsen leveren toch ook geld op?quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vraag me toch wel af wat McLaren nog had kunnen halen als ze Ric gewoon in de zomer al hadden gewieberd.
Uiteraard had het een grote zak geld gekost.
Alleen LEC.quote:
FTFY!quote:
hij nam in elk geval niemand meequote:
Sinds dit jaar wel hoorquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
De winnaar van morgen heeft pole, niet de nummer 1 van deze Q
Foutquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Hulkenberg had hier ook ooit pole in een Williams weet ik nog.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:52 schreef SiGNe het volgende:
haha.. magnussen pole als de baan niet meer vrijgegeven wordt
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:
Voelt toch als een soort polequote:Op vrijdag 11 november 2022 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ook vanwege het weer.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hulkenberg had hier ook ooit pole in een Williams weet ik nog.
Ik denk eerder dat Leclerc Ferrari er uit gooit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:54 schreef tripel7 het volgende:
Leclerc op het punt Ferrari uitgegooid te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |