Eens.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:54 schreef Dementor het volgende:
Als je dan zoiets aan de prijs wilt kopen, koop dan een Miele. Die zijn redelijk build to last, gaat er iets kapot dan hebben ze 20 jaar lang een reserveonderdeel voor je.
Die mogen niet meer worden gemaakt. 900 watt is maximaal, sinds enkele jaren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:29 schreef Centenbak het volgende:
Ik zou gewoon een stofzuiger met snoer kopen en minimaal 1800 watt.
Dat vermogen trek je nooit uit zo'n slap accugeval.
En die prijs slaat natuurlijk al helemaal nergens op.
Presteert prima.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
Nee het is het zeker niet waard. Je betaalt een bizar bedrag voor een stofzuiger met misschien hippe kleuren of bekend merkteken, maar die matig presteert, altijd leeg is als je hem nodig hebt en ook nog bewerkelijk is in het onderhoud, zoals het legen van de stofbak. O en had ik gevoelig al genoemd?
Een 'bij stofzuiger' is meer de kruimeldief van Black & Decker of zo, die inderdaad tekortschieten als je iets compleets wil.quote:Als een soort kruimelzuiger functioneren ze prima maar wie koopt er nou een 'bij'stofzuiger voor 500 of meer. Ik denk dat je voor dat bedrag minimaal 2 zeer goede en praktische stofzuigers hebt waar je ook nog zoveel jaar langer mee kan doen.
Dat is een gedachtegang die toepasbaar is op wasmachines van 20 jaar oud.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik heb gekeken naar een energiezuinige.
Miele apparatuur koop ik sowieso niet, die gaan te lang mee waardoor je die niet vervangt ondanks dat ze later zeer grote energieslurpers zijn.
100% dat jij helemaal geen goede steelstofzuiger op accu hebt want die nadelen zijn daar niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
Nee het is het zeker niet waard. Je betaalt een bizar bedrag voor een stofzuiger met misschien hippe kleuren of bekend merkteken, maar die matig presteert, altijd leeg is als je hem nodig hebt en ook nog bewerkelijk is in het onderhoud, zoals het legen van de stofbak. O en had ik gevoelig al genoemd?
Als een soort kruimelzuiger functioneren ze prima maar wie koopt er nou een 'bij'stofzuiger voor 500 of meer. Ik denk dat je voor dat bedrag minimaal 2 zeer goede en praktische stofzuigers hebt waar je ook nog zoveel jaar langer mee kan doen.
Wij hebben ook zo’n Dyson, maar niet iedereen is hier even enthousiast.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:15 schreef YStec het volgende:
Dyson v11 hier. Absoluut wel waard.
Pak de stofzuiger nu veel sneller en zonder het te zien als een taak (vergeleken bij een grote stofzuiger met snoer).
Wat een kolder, die dingen hangen in een oplader en de stofbak legen gaat nog makkelijker dan bij een normale stofzuiger.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
Als een soort kruimelzuiger functioneren ze prima maar wie koopt er nou een 'bij'stofzuiger voor 500 of meer. Ik denk dat je voor dat bedrag minimaal 2 zeer goede en praktische stofzuigers hebt waar je ook nog zoveel jaar langer mee kan doen.
Ik vind dat zo’n Dyson wel heel snel hapert als er ergens iets verstopt is hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat een kolder, die dingen hangen in een oplader en de stofbak legen gaat nog makkelijker dan bij een normale stofzuiger.
Nooit gehad, wat zuig je op dan de botten van de spareribs?quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo’n Dyson wel heel snel hapert als er ergens iets verstopt is hoor.
Alles hapert als het verstopt isquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo’n Dyson wel heel snel hapert als er ergens iets verstopt is hoor.
Nee, gewoon stof en andere rotzooi. Maar dan krijg ik regelmatig dat ie 1 seconden zuigt, dan 1s stil, 1s zuigt, etc. Heel irritant.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit gehad, wat zuig je op dan de botten van de spareribs?
ook op stofzuigers en juist op stofzuigers. Tot voor kort dachten consumenten dat hoe meer vermogen een stofzuiger heeft hoe beter hij is en gingen fabrikanten express en doelbewust obstructies plaatsen om een stofzuiger te produceren die meer energie vroeg dan nodig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is een gedachtegang die toepasbaar is op wasmachines van 20 jaar oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |