oke, maar grappig word ik vindenquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn nu met 30 dus weer 3 kamers met 10 personen.
Boter is lekker, het meeste blijft toch achter in de pan.. ( Gerard Kranenborg)quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:23 schreef Frummelie het volgende:
Ik word een beetje misselijk van die klonten boter in die pan....
Ja roomboter is lekker niet deze gore smeurrie.....😁quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boter is lekker, het meeste blijft toch achter in de pan.. ( Gerard Kranenborg)![]()
Die heeft het weer goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig is wandaWaffel blij dat ze mocht blijven slapen waar ze was.. en niet bij neuksetjes terecht zou komen.. stel je voor zeg![]()
[ afbeelding ]
Ze ruiken het zelf niet meer blijkbaar..quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind die meurende Berend zo apart... die gast moet zichzelf toch ook ruiken, dat wil je toch niet voor je medebewoners, ik zou me kapot schamen net als Eric...
Kamer 4 waar die daarvoor zat was net een inloop aan mensen hahaquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Bern vind het leuk om ook weer eens met andere mensen te slapen..![]()
Arme Sasje
🤣quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
Stem: Beste Esther, wil jij....
Sasha vult aan: Alsjeblieft het spel verlaten?
dat was mooi hequote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
Sjee, zei ze dat echt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
en logisch, esther zat te zeuren over de wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |