Dus de slaapkamers worden weer lekker vol met de stapelbeddenquote:
Waarom geen hoga?quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Eunice mag niets dan alleen slapen geen hoga, geen ademshalingsoefeningen en geen geknutsel op de kamer. Als ze dat niet doet mag ze op de kamer 🤣🤣🤣🤣jeff heeft zijn zin gekregen
Yep.En stinkende snurkende hoestende en friemelend volk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus de slaapkamers worden weer lekker vol met de stapelbedden
Gezellig, maar wie slaapt waar nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.En stinkende snurkende hoestende en friemelend volk.
@greysbonesquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Loveable het volgende:
Kan het topic slaapkamer indeling ook even weer geüpdatet worden
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gezellig, maar wie slaapt waar nu dan?
In het vorige topic staat het alleen moet je dan eunice en jeff omdraaienquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Loveable het volgende:
Kan het topic slaapkamer indeling ook even weer geüpdatet worden
Okéquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
@:Was-beer
Had een goede indeling.
Ga ik daar even spieken thnxquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het vorige topic staat het alleen moet je dan eunice en jeff omdraaien
Maddy is FOMO.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:04 schreef Silves het volgende:
Snap nu bijna alles, alleen Maddy? serieus kamer 3..wat een rare denkwijze van de roddelkamer,
Ze liggen op schema (denk ik)quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nieuwe indeling binnen twee uur doorgegeven moest worden. En dan voor vijf uur de bedden gewisseld hebben.
Heeft het al meermaals tegen Zoe gezegd ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:02 schreef Harry het volgende:
Mexx: ik wil niet bij Jeff naast elkaar (x10).
Ze zou het dus wel willen.....
Was-beer in JAA / [JAA COS #571] Johnny cakesquote:
Ja die kamer is al zo goed als leeg als ik het zo zie.quote:
Om haar jaloers te maken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft het al meermaals tegen Zoe gezegd ook
Met mensen onderin die moeilijk in beeld zijn te brengen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus de slaapkamers worden weer lekker vol met de stapelbedden
Ook leuk voor Mattin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |