quote:Op donderdag 10 november 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het zou kunnen
Misschien went het
En anders geef ik me toch maar niet op voor seizoen 2
Net buiten hadden ze het er weer over.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben compleet de draad kwijt nu
maar dan komt er dus een oempaloempa de loods in om dat te zeggen??quote:Op donderdag 10 november 2022 21:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Op de zender hebben ze uitgevonden dat je zelf de naam kan aanpassen. Dat begon bij Rupert die een hartje had gedaan geloof ik.
Zoe?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Net buiten hadden ze het er weer over.
Natuurlijk gebeurt dat maar omdat mensen het niet op hun streampje zien hebben ze het erover als onwetende pubersquote:
het zou kunnen hoorquote:
Dat laten ze ook niet zien, je mag kijken dat ze in bed zijn beland, en voor hun is het dan wachten dat de camera's wegdraaien.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hebben ze dat inderdaad heel knap uit de streams weten te houden zoals hier wel eens gezegd wordt.
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laten ze ook niet zien, je mag kijken dat ze in bed zijn beland, en voor hun is het dan wachten dat de camera's wegdraaien.
Ze worden dus wel beschermd.
En Mexx nu aan het sporten. Heeft Martin iets over haar lichaam gezegd? Hij is er toe in staat.
Het verhaal kwam niet van Zoe.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou kunnen hoor
maar Zoe lult zoveel
dat ik het moeilijk vind haar te geloven
Als mensen intiem zijn dan veranderen ze de stream als die openstaat of komt er een SL dus snap dat geklaag hier niet zoquote:Op donderdag 10 november 2022 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hebben ze dat inderdaad heel knap uit de streams weten te houden zoals hier wel eens gezegd wordt.
thnxquote:Op donderdag 10 november 2022 21:13 schreef Hoempah het volgende:
Voor greys: https://streamable.com/ylwa8n
Ik geloof het liever niet denk ik. Heel apart als het zo is.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat laten ze ook niet zien, je mag kijken dat ze in bed zijn beland, en voor hun is het dan wachten dat de camera's wegdraaien.
Ze worden dus wel beschermd.
En Mexx nu aan het sporten. Heeft Martin iets over haar lichaam gezegd? Hij is er toe in staat.
'Er vlogen druppeltjes op de grond' (bij Jeff en KimD)quote:Op donderdag 10 november 2022 21:13 schreef Hoempah het volgende:
Voor greys: https://streamable.com/ylwa8n
pijpen of seksquote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
'Er vlogen druppeltjes op de grond'
'Pijpen in de douche'
Niet over users. Gewoon over de bewonersquote:Op donderdag 10 november 2022 21:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Natuurlijk gebeurt dat maar omdat mensen het niet op hun streampje zien hebben ze het erover als onwetende pubers
dan verdraaid Mexx dus nu het Sasha verhaalquote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
'Er vlogen druppeltjes op de grond' (bij Jeff en KimD)
'Pijpen in de douche' (bij Sasha en Bern)
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan verdraaid Mexx dus nu het Sasha verhaal
ook niet chique
ze had beter aan Kim K kunnen vragen die heeft er ervaring mee
Wat een onsmakelijke quote en bovendien raarquote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gewoon een niesbui dusquote:Op donderdag 10 november 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
pijpen of seks
dat weet ik niet\
er vlogen druppeltjes op de grond![]()
Mexx zei dat ze het belangrijk vond en Martin op de achtergrond "Wat? Pijpen? Daar kunnen we morgen toch mee beginnen"quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet chique
Er werd gezegd dat Sasha zei dat het kon, pijpen in de douche.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
'Pijpen in de douche' (bij Sasha en Bern)
volgens Mexx wil matin een pijpbeurtquote:Op donderdag 10 november 2022 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon een niesbui dus![]()
Maar OT: Mattin gaat Mexx vertellen dat het niks is verder, zal me benieuwen
Wat verdraait ze?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook niet chique
Niemand vertelt haar ook de waarheidquote:Op donderdag 10 november 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Zoe is echt een beetje raar bezig
eerst als een malle achter Jeff aan
en nu Jeff zwart maken
wat ik vanmiddag al zei
precies wat ze met Nadir en Martin ook deed
Man, lezen mensen de posts überhaupt?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Zoe gooit dus weer fake news in de groep, zoals in de eerste week waarbij Wendy door het lint over ging.
Maar het is wel heel belangrijk voor Matin Mexxquote:Op donderdag 10 november 2022 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat verdraait ze?
En heb je Kimk zien pijpen dan? Mexx denkt dat het onmogelijk is daar.
Ja?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, lezen mensen de post überhaupt?
mexx heeft van de week aan Sasha gevraagd waar ze dit het best kon doenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat verdraait ze?
En heb je Kimk zien pijpen dan? Mexx denkt dat het onmogelijk is daar.
Las gisteren toch heel iets anders.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat Sasha zei dat het kon, pijpen in de douche.
Hierom vind ik Marciano dus vaak goed te doen.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Tiano even tegen Martin vertellen dat Mexx hem heel leuk vindt.
Marciano : 'En je vindt de aandacht heel leuk. Jij ziet het wat luchtiger. Maar ondertussen bouw je voor haar wel iets op. En als je dan tegen haar zegt het is vriendschappelijk, dan ga je haar wel heel veel pijn doen.
Mattin : 'Natuurlijk is het wel iets meer dan vriendschap he'
KimK : 'Maar wat is het meer? Ik vind dat je wel heel erg moet oppassen met wat voor gevoel je iemand hier geeft.'
Mattin : 'Dan maakt het moeilijk voor mij. Buiten ben ik ook zo. Dit is voor mij normaal.'
Mexx in een notendop deze manier van denkenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mexx heeft van de week aan Sasha gevraagd waar ze dit het best kon doen
aangezien Matin dit graag wilde
eerste vraag was of sasha dit bij bern had gedaan
nee was sasha's antwoord
en dat was ze ook niet van plan
waar mexx dit dan het beste kon doen
daarop antwoorde sasha
de douche waarschijnlijk
ja alleen jammer dat hij verder met drank niet te vertrouwen isquote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hierom vind ik Marciano dus vaak goed te doen.
Er werd toch ook alleen maar gezegd dat Sas de douche zou aanraden, niet dat ze het zelf had gedaan?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
mexx heeft van de week aan Sasha gevraagd waar ze dit het best kon doen
aangezien Matin dit graag wilde
eerste vraag was of sasha dit bij bern had gedaan
nee was sasha's antwoord
en dat was ze ook niet van plan
waar mexx dit dan het beste kon doen
daarop antwoorde sasha
de douche waarschijnlijk
maw Mexx (het kleine meisje) past niet in zijn volwassen levenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattin : 'Ik zit niet te wachten op iets serieus. Het is leuk gezellig met z'n 2en samen. Maar ik ben daar niet aan toe, en niet naar op zoek. Hierbuiten heb ik een heel ander leven.'
True .. maar zo is er over iedereen wel iets te zeggen .. ik denk aan aan zekere manager.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat hij verder met drank niet te vertrouwen is
en Kim aan een kort lijntje houdt
Niet dus , en hoe hij reageert vind ik niet echt okayquote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK probeert Martin duidelijk te maken dat hij niet met de gevoelens van Mexx mag spelen.
Ik weet niet of het binnenkomt bij Martin.
heb je dat stukje net gekeken?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd toch ook alleen maar gezegd dat Sas de douche zou aanraden, niet dat ze het zelf had gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |