Ik zit op youtubequote:Op donderdag 10 november 2022 21:02 schreef suzi1 het volgende:
https://www.twitch.tv/darkraverofficial
Ja soms is het best een goed ideequote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
heb jij ook last van fomo bij de loods?
Ja tochquote:
Het is geen oneindig zuipen hoor maar zo heb ik het niet gezien in die twee seizoenen BB.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:31 schreef suzi1 het volgende:
leuk dat dat weer kan. drank maakt show
Ja beetje vraagteken...sommige zeggen dat het er is en dat het heel bewust uit de streams en tv uitzendingen gehouden wordt...het kan ook zijn dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
maar sex is er dus wel, maar streamt t niet?
Je bent altijd welkom in de COS hoorquote:Op donderdag 10 november 2022 21:40 schreef suzi1 het volgende:
ruzies en drank zie ik liever dan bewegende dekens
zo achteraf denk ik wel, had ik mooi mn tijd mee kunnen vullen. maar van andere kant toch ook fijn niks te hoeven volgen een jaar lang
Hij wiebelt lekkerquote:
Beterquote:
Ik denk dat de balls to balls mix nog wel leuk gaat zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 22:14 schreef suzi1 het volgende:
ja ik kan t ook wel aanhoren. maar heb hem niet zo heel hard staan hier.
Ik kijk niet altijd boos hoorquote:Op donderdag 10 november 2022 22:46 schreef suzi1 het volgende:
hier past jouw gezicht ook wel bij zoals ik die ken
quote:
Nu ben ik voor eeuwig die boos kijkende jongen....Beter had ik niks gezegdquote:
Ik luister nog even verder maar het is niet zo bijzonder meer. Hier komt het verhaal nog een keerquote:Op donderdag 10 november 2022 23:50 schreef suzi1 het volgende:
ik ga even serie kijken. heb per ongeluk mn pillen al genomen
Maantjequote:
quote:
Binnenkort optreden denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:59 schreef suzi1 het volgende:
is schakeltje nou heel de week druk aan t oefenen met zn dj app
Immer!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:06 schreef suzi1 het volgende:
nu kunnen we denk de complete volgorde weer meedreunen.
Hoi schakel, heb je ook huisdieren?quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben schakel en houd van hobbies
quote:
neequote:Op vrijdag 11 november 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi schakel, heb je ook huisdieren?
Owquote:
Heb je gebeld?quote:
Oh dat heb ik even gemist danquote:
Ik heb het idee dat 11-11 meer iets limburgs is. In Maastricht en Roermond waren ook feesten vandaag.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:16 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij doen ze daar hier nog maar weinig mee.
al mis ik blijkbaar heel veel wat er zoal gaande is hier.
Ah ja ik weet het ook niet...geen expert op het gebied van carnaval.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:18 schreef suzi1 het volgende:
weet niet, ik ken het al van jongs af aan toch
Goed tempo welquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:20 schreef suzi1 het volgende:
kan best zijn dat het richting jouw kant veel grootser is hoor.
https://www.twitch.tv/raveanywhere hij doet MC-en
Mijne welquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar is mijn G niet zacht genoeg voor
Die G van mij is zo hard dat het door alles heen snijdtquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die G van mij is zo hard dat het door alles heen snijdt
en de Nixxywiebel zoals in de OP?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik beheers de vinger wiebel wel uitstekend inmiddels!
Is ASOT daar?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
en dat ga ik ook in de Jaarbeurs doen
ja, zou anders best raar zijn als ik op een of ander postzegelverzamelaarbeurs daar staat te doenquote:
JAAAAAAquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik ben daar wel eens geweest...leuke dag gehad
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja, zou anders best raar zijn als ik op een of ander postzegelverzamelaarbeurs daar staat te doen
[..]
JAAAAAA![]()
kut, sold out zie ik. Eens kijken of ik mijn vrienden daarmee kan overhalen om mee te gaanquote:
Ticketswap heeft altijd nog kaartjesquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kut, sold out zie ik. Eens kijken of ik mijn vrienden daarmee kan overhalen om mee te gaan
quote:
Thunderdome is volgens mij vanalles geweest. Meerdere feesten per jaar maar in die tijd dat ik ging was het jaarlijks inderdaad. Het is daarna ook een aantal jaren niet geweest. Nu is de 3e editie denk ik nadat ze er weer mee begonnen zijn maar die eerste twee heb ik gemist.quote:
Komt vast goedquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst met ASOT even uitvinden of zo'n event iets voor mij is
Ik ook nietquote:
Denk niet dat ik het ga proberenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
Zullen ze ook in een tijdelijk plakplaatje in trappen?
Maantjequote:
Klikkerdieklik!quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:42 schreef suzi1 het volgende:
altijd makkelijk praten met jou. klik klik klik
Op zolder ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:44 schreef suzi1 het volgende:
ik was katje op zolder aan t vangen, zie ik cd van pussy lounge. wist niet dat ik die had, engine
Decibel is ook wel een leuk feest maar ben ik maar 1x geweest geloof ik. Wel het hele weekend toen. Zal ook wel ergens rond 2013 geweest zijn....had ik nog een petje van maar die heb ik een keer aan een vriend gegeven.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:53 schreef suzi1 het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl/p/pussy-lounge-part-2/9200000012130450/
uit 2013 dus.
en ik zag ook decibel 2013 op zolder
Schakelquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
nah ben beetje aan het opruimen, maar het schiet inet echt op
ik weet het aardig uit te stellen allemaalquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
dat is mijn 1 middag gelukt en helaas daarna niks meer gedaan
En nu ben je notabene op zaterdagavond aan het opruimen. Zonde toch?...quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik weet het aardig uit te stellen allemaal
Even een power drankje drinken een lekkere beat op zettenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
nah ben beetje aan het opruimen, maar het schiet inet echt op
Oh dacht dat je van de koptelefoon bentquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ikw acht nog even tot m'n oordopjes opgeladen zijn
kan ook, inderdaad, maar dan heb ik geen excuus om te wachtenquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dacht dat je van de koptelefoon bent
Lijken die oortjes op paddenstoelen of opzetborstelsquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kan ook, inderdaad, maar dan heb ik geen excuus om te wachten
Dat is veelquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:39 schreef engine het volgende:
Ik heb F1, darten en voetbal op staan.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijken die oortjes op paddenstoelen of opzetborstels
Alles in de gaten houdenquote:
Waarschijnlijk ziet het eruit als een regiekamerquote:
Very bucequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen dan zwarte
Handig als je extra schermen hebtquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Alles in de gaten houdenook nog de streams van JVJL. Maar geluid van F1 nu....is best een leuke race.
Very nice welquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet het eruit als een regiekamer
Ja kanquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Handig als je extra schermen hebt![]()
Vind JVJL best saai
Ze willen toch meer sprintracen doen volgens mij
Wel spannend jaquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kanik vind het best vermakelijk.
Weet ik eigenlijk niet. Vandaag vind ik de sprintrace wel leuk.
Russell en Verstappen is prachtig om te zien nu.quote:
Mis dat wel bij de gewone racequote:Op zaterdag 12 november 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Russell en Verstappen is prachtig om te zien nu.
Ja hoor. Heel goed zelfs.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb ook eentje in de oven
smakelijk alvast!
quote:
Oudje welquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Judge Jules, dat is even geleden voor mij
volgende keer je agenda hier delen dan proberen we rekening mee te houdenquote:Op zondag 13 november 2022 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja goffer, kom ik net thuis gaat iedereen meuren
Doe ikquote:Op zondag 13 november 2022 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgende keer je agenda hier delen dan proberen we rekening mee te houden
Lekkerquote:Op zondag 13 november 2022 12:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ham kaas broodjes gehaald![]()
#viesdik
Hoe krijg je het naar binnenquote:Op zondag 13 november 2022 12:45 schreef Schakeltopia het volgende:
inmiddels 3 kaas broodjes op
nu nog 3 ham broodjes
quote:Op zondag 13 november 2022 12:45 schreef Schakeltopia het volgende:
inmiddels 3 kaas broodjes op
nu nog 3 ham broodjes
Das zeker waarquote:Op zondag 13 november 2022 12:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soms moet je jezelf een beetje verwennen
ja die met ham zit ook kaas bijquote:Op zondag 13 november 2022 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht ham en kaas samen. Is het in een bladerdeeg broodje?
Dat zal lekker smaken..quote:Op zondag 13 november 2022 12:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hap hap hap
slok slok slok
prop prop prop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |