Ja dit dusquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:45 schreef molloot200 het volgende:
Mijn god ik vind het echt ingewikkeld om naar die 5 streams te kijken en ondertussen nog de Twitter in de gaten te houden voor die andere locaties
Wie waren dat nou? Hadden die de puzzelstukjes misschien allemaal al?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:48 schreef molloot200 het volgende:
Waarom zijn ze nou aan het bellen? Hoe komen ze aan dat telefoonnummer?
En je moet dat wat wordt gezegd blijkbaar achterstevoren afspelen
Dat zal dan, ik weet ook geen andere verklaring.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Wie waren dat nou? Hadden die de puzzelstukjes misschien allemaal al?
Het moet ze voor 5 uur lukken, ik ben benieuwd of we ze alle 10 te weten krijgen, misschien blijft er wel een kist dichtquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:49 schreef molloot200 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ver ze nog af zijn van de onthulling van de kandidaten. Zou niet meer te lang móeten duren.
Het lijkt alsof ze vrij ver zijn in de puzzel allemaal, en ik denk dat de makers willen dat alles opengaat aangezien het Molboekje dinsdag uitkomtquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Het moet ze voor 5 uur lukken, ik ben benieuwd of we ze alle 10 te weten krijgen, misschien blijft er wel een kist dicht
Ik denk dat ze zelf al de stem van de Rob die ze bedoelen hebben gehoord/herkend?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:52 schreef molloot200 het volgende:
Deventer moet op zoek naar Rob. Rob wie? Rob Dekay? Rob Verheijen? Een nieuwe kandidaat die Rob heet?
iddquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:57 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind deze opdrachten eigenlijk creatiever bedacht dan de opdrachten in WIDM van de laatste jaren
Nee dit zijn de eerste twee! Ze zijn nu allemaal met de laatste fase bezig dus dat komt vast goed voor 17uquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:09 schreef Legoblokje het volgende:
Ik schakel nu net in. Zijn dit nu de eerste twee? Of zijn er al meer kandidaten in beeld geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |