quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:17 schreef Moira het volgende:
https://wieisdemol.avrotros.nl/bekendmaking/
Er zijn 5 livestreams, wtf
Wat heb ik gemist? Ze zijn iets van codes aan het oplossen?
Ja wel leuk, op Twitter wordt de hashtag #widm ook heftig gebruiktquote:
Ja ik ben net thuisquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:37 schreef Moira het volgende:
De groene knop staat in de Kostersgang in Groningen, dus het noorden komt wel aan de beurt
Neuh. Niet in de stad zelfquote:
Er gaat niets boven Groningen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:37 schreef Moira het volgende:
De groene knop staat in de Kostersgang in Groningen, dus het noorden komt wel aan de beurt@:NailQueen
Ja genoeg mensen die erop af komen waarschijnlijk hoor, ik hoor mensen op die stream hun vrienden uit Eindhoven bellen om daar ff naartoe te gaanquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Neuh. Niet in de stad zelf
Maar heb geen zin meer om de deur uit te gaan.
Maar heel goed dat Groningen toch nog meedoet.
Ik hoop zo op een mol die Kees kan evenaren. En ze moeten er dan ook sowieso weer een goeie Meet the Mole in doen.quote:
Ah joh. Maar 3 uur rijden. Moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja genoeg mensen die erop af komen waarschijnlijk hoor, ik hoor mensen op die stream hun vrienden uit Eindhoven bellen om daar ff naartoe te gaan
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:42 schreef NailQueen het volgende:
Kees tol is wel mijn favoriete mol
Helaas is Mexicanobakker te druk met het voetbalquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja genoeg mensen die erop af komen waarschijnlijk hoor, ik hoor mensen op die stream hun vrienden uit Eindhoven bellen om daar ff naartoe te gaan
@Mexicanobakker komquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Helaas is Mexicanobakker te druk met het voetbal
En bovendien ziek.quote:Op zaterdag 26 november 2022 14:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Helaas is Mexicanobakker te druk met het voetbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |