Ik heb een beetje haat/liefde dingetje met Jeffreyquote:Op donderdag 10 november 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je anders van hem verwacht? Ik vind het gewoon een achterbaks mannetje
Lijkt wel alsof hij in een soort manische overdrive komt met zijn gedrag. Niet meer luisteren, telkens herhalen en herhalen hoe goed hij is. Gestoordquote:Op donderdag 10 november 2022 07:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Goodmorning
Ik dacht serieus dat het een act was van hem dat stoere gedrag, maar het houdt niet op sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden
Dat had hij bij mij al gelijk in het begin toen hij zo tegen ik dacht Martin tekeer gingquote:Op donderdag 10 november 2022 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat/liefde dingetje met Jeffrey
Maar hij heeft voor mij nu wel heel erg afgedaan...
Maar we doen het samen, ikke ikke ikke ikke ikke en ikkequote:Op donderdag 10 november 2022 07:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij in een soort manische overdrive komt met zijn gedrag. Niet meer luisteren, telkens herhalen en herhalen hoe goed hij is. Gestoord
Mja had de hoop nog dat het tijdelijk zou zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het aan zijn hoofd al wel zien, die blik, die uitstraling van hem.
Ik vermoed maar zo dat het er een is waar je geen ruzie mee moet krijgen.
Kim in de badkamer bezig met haar haren
Me too. Maar haat krijgt weer de overhand. Maar entertainend is het wel.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat/liefde dingetje met Jeffrey
Maar hij heeft voor mij nu wel heel erg afgedaan...
Gestoord ja, abnormaal gedragquote:Op donderdag 10 november 2022 07:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij in een soort manische overdrive komt met zijn gedrag. Niet meer luisteren, telkens herhalen en herhalen hoe goed hij is. Gestoord
We gaan het zien, voorals nog ligt hij volgens mij wel lekker in de groepquote:Op donderdag 10 november 2022 07:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Mja had de hoop nog dat het tijdelijk zou zijn.
Zo gaat hij echt niet het einde halen
Ja dat gaat iedereen nu zeggenquote:Op donderdag 10 november 2022 07:58 schreef Cargamelk het volgende:
Heb altijd al gezegd dat Jeff een eikel was ...
Ik kan sommige dingen die hij flikt wel hebben... maar hij draait door... en dat denigrerende gedrag naar vrouwen...not done...quote:Op donderdag 10 november 2022 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had hij bij mij al gelijk in het begin toen hij zo tegen ik dacht Martin tekeer ging
ZIjn manier van hoe iemand aanspreken, de arrogantie
Marcio loopt in ontbloot lijf door de loods,
ALs hij weg zou zijn is er wel weer een ander.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nog steeds #teamjeffrey
Hij zorgt er tenminste wel voor dat de een na de andere COS vol geluld wordt.![]()
Je moet er toch niet aan denken dat de laatste maand JW, Esther, Janet en Alicia over zijn als bewoners... das niet leuk COSsen
Ze gaan vast nog wel klagen over het roken, de wijn etcquote:Op donderdag 10 november 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, voorals nog ligt hij volgens mij wel lekker in de groep
We krijgen weer twee slaapkamers in beeld
Nee vreselijk. Maar daarom moet hij ook een klein beetje dimmen anders vliegt hij er in december alsnog uit. Niet als mensen maar steeds uit zichzelf blijven vertrekkenquote:Op donderdag 10 november 2022 07:59 schreef Ireth het volgende:
Hij zorgt er tenminste wel voor dat de een na de andere COS vol geluld wordt.![]()
Je moet er toch niet aan denken dat de laatste maand JW, Esther, Janet en Alicia over zijn als bewoners... das niet leuk COSsen
Ik zou veel meer cossen zonder zulke figuren die voor veel mensen op gehemeld worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:59 schreef Ireth het volgende:
Dat gebeurt bij elke rlsquote:Op donderdag 10 november 2022 08:01 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik zou veel meer cossen zonder zulke figuren die voor veel mensen op gehemeld worden.
Ik vind helemaal niet dat hij zo opgehemeld wordt. Maar hij is spraakmakend door zijn gedrag. Een enkeling maar die dat gedrag okee vindt. Meesten keuren het afquote:Op donderdag 10 november 2022 08:01 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik zou veel meer cossen zonder zulke figuren die voor veel mensen op gehemeld worden.
quote:Op donderdag 10 november 2022 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin ruikt even aan een onderbroek,kan nog wel een dagje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |