Dat is schijnrechts.quote:Op donderdag 10 november 2022 06:35 schreef Roellie80 het volgende:
We hebben al jaren een rechtse meerderheid in Nederland. Wat zeur je nou?
Slinkse deugmensen die zich voordoen als rechts om rechts in een kwaad daglicht te zetten en links er beter uit te doen laten komen!!1!quote:
Eens. Veel slechter dan links kan het niet worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:07 schreef Aiciu het volgende:
Daarom extreem rechts aan de macht laten.
Zo klopt hetquote:
VVD als links zienquote:Op donderdag 10 november 2022 09:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eens. Veel slechter dan links kan het niet worden.
Lekker warm onder die steen Mark?quote:
habib was ik Rutte maarquote:Op donderdag 10 november 2022 09:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lekker warm onder die steen Mark?
Daar hoef je toch geen Rutte voor te zijn?quote:Op donderdag 10 november 2022 10:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
habib was ik Rutte maardan zat ik nu in shisha bar habib
Want?quote:
ben armlastig habiboquote:Op donderdag 10 november 2022 10:53 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen Rutte voor te zijn?
En daarvoor hadden we die aids Bakellende.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Cupfighter het volgende:
Zeiken over links terwijl we al 12 jaar de vvd aan de macht hebben en Rutte als premier
Natuurlijk Pendule, natuurlijkquote:
Hij gaat kijken. Meer niet. Geen glas, geen plas. Alleen kijken.quote:Op donderdag 10 november 2022 08:56 schreef DerekB het volgende:
Ja maar Rutte gaat toch kijken wat hij kan doen aan de asiel instroom?
.....toch?
Rechts en extreemrechts beuken het zorgsysteem nog meer in elkaar. Je ziet het al bij VVD, een rechtse partij.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:00 schreef Näsenbar het volgende:
Al die extreem rechtste mensen hier die een extreem rechts kabinet willen maar dan niet weten dat ze dan 70 uur per week aan de lopende band moeten staan ipv maandelijks een uitkering krijgen
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2022 23:37 schreef Cupfighter het volgende:
Zeiken over links terwijl we al 12 jaar de vvd aan de macht hebben en Rutte als premier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |