abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 10:17:25 #201
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_209439775
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 19:26 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ik ben Portland expert zoals je aan mn Username ziet ;) Stuk of 20x geweest. Het is echt HEEL ERG afgegleden laatste jaren zeker sinds de antifa rellen/covid tijd. Vroeger was het echt superleuke alternatieve beetje Nederlandse stad. Tegenwoordig is het een en al chaos, rotzooi, homeless camps, viezigheid en criminaliteit. Bijna iedereen die ik er kende is verhuist en wil nooit meer terug. Pas op als je central in gaat en parkeer je auto op een goede plek. Voor 3 dagen is het idd nog wel leuk en te doen en met de fiets is het idd meest ideale stad in de US. Qua eten en bier is het nog wel goed te doen ondanks de vele sluitingen. Gewoon goed zoeken naar leuke nieuwe tentjes. Food stalls/carts zijn er ook minder dan vroeger maar zijn nog wel wat pareltjes te vinden.
kabelbaantje nemen is ook wel leuk in de stad en afhankelijk van wanneer je gaat is Mt Hood Skibowl ook leuk (year round activiteiten dus kijk ff op hun site!)

Na deze reactie was ik heel benieuwd wat ik aan zou treffen, maar ik was uiteindelijk positief verrast. We zaten downtown in het Hotel Zags (tegen het universiteitsterrein aan) en dat was een prima locatie. Het eerste wat me opviel toen we wat gingen rondlopen door Portland, waren de brede voetpaden en het vele groen. We hadden voor dag 1 een foodtour geregeld aan de andere kant van de rivier waarbij we met een gids en twee andere toeristen langs allerlei restaurantjes en food trucks gingen. Op dag 2 hadden we een fietstour (die begon in Chinatown), opnieuw met een gids en met twee andere toeristen, waarbij we veel highlights van de stad gezien hebben.

Het was ook erg makkelijk om leuke ontbijttentjes of kroegen te vinden. Het OV in Portland is echt perfect geregeld met 1 kaartje voor 3,50 waarbij je de hele dag al het OV kunt gebruiken. Uiteindelijk zijn we ook met het OV naar het vliegveld gegaan, dat was een stuk goedkoper dat de taxi die we hadden genomen om naar het hotel te komen.

We hadden in Portland natuurlijk te maken met behoorlijk wat daklozen, net als in Seattle en Las Vegas. Toch was de sfeer redelijk gemoedelijk, wellicht mede door de goede voedselmaatregelen die Portland treft voor de daklozen.

Al met al vond ik dat Portland toch wel een hele prettige 'vibe' had en ik zou het zeker iedereen aanraden als ze in de buurt zijn om een paar dagen er te verblijven. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_209495896
Iemand tips voor een goed hotel op the Strip in Las Vegas? Wij zijn er 3 nachten in september.
Graag met zwembad en/of ontbijtbuffet en ons budget ligt op max 250 euro per nacht.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Frontpage dinsdag 13 juni 2023 @ 23:07:06 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209504181
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 09:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand tips voor een goed hotel op the Strip in Las Vegas? Wij zijn er 3 nachten in september.
Graag met zwembad en/of ontbijtbuffet en ons budget ligt op max 250 euro per nacht.
Een paar jaar geleden kon je met van die apps (dacht MyVegas of de eigen app die veel hotels hebben) kamers en eten bij elkaar sparen, toen hebben we in de Wynn gezeten. Maar volgens mij kun je met die apps niet echt meer gratis dingen sparen en moet je alsnog een smak geld neerleggen. Verder heb ik niet echt tips voor je, wij gaan dit keer naar een hotel in het oude oorspronkelijke Vegas :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 14 juni 2023 @ 08:46:41 #204
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_209506019
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 23:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een paar jaar geleden kon je met van die apps (dacht MyVegas of de eigen app die veel hotels hebben) kamers en eten bij elkaar sparen, toen hebben we in de Wynn gezeten. Maar volgens mij kun je met die apps niet echt meer gratis dingen sparen en moet je alsnog een smak geld neerleggen. Verder heb ik niet echt tips voor je, wij gaan dit keer naar een hotel in het oude oorspronkelijke Vegas :P
Mgm slots live speel ik nog :P en MyVegas kun je ook nog via Facebook spelen. Wij hebben destijds o.a. 2 overnachtingen in Mirage bij elkaar gespeeld.
Er zijn nu inderdaad wel wat minder rewards dan vroeger.

quote:
Zolang je er niet in het weekend bent, is de keuze reuze, met dat budget. Wij zaten in Mirage, dat was prima, maar volgens mij zijn alle hotels aan de Strip wel goed. Ik zou zo centraal mogelijk gaan zitten, de Strip is toch weer groter dan je denkt :+
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_209506972
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 08:46 schreef Arizona het volgende:

[..]
Mgm slots live speel ik nog :P en MyVegas kun je ook nog via Facebook spelen. Wij hebben destijds o.a. 2 overnachtingen in Mirage bij elkaar gespeeld.
Er zijn nu inderdaad wel wat minder rewards dan vroeger.
[..]
Zolang je er niet in het weekend bent, is de keuze reuze, met dat budget. Wij zaten in Mirage, dat was prima, maar volgens mij zijn alle hotels aan de Strip wel goed. Ik zou zo centraal mogelijk gaan zitten, de Strip is toch weer groter dan je denkt :+
Ben er al ooit geweest dus centraal op de Strip heeft wel de voorkeur ja. Wij komen zondagmiddag/avond aan en vertrekken weer op woensdag.
  Moderator woensdag 14 juni 2023 @ 11:43:13 #206
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_209507830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ben er al ooit geweest dus centraal op de Strip heeft wel de voorkeur ja. Wij komen zondagmiddag/avond aan en vertrekken weer op woensdag.
Centraal is alles wel okay, ik zou gewoon prijzen vergelijken. Het is alleen zo irritant dat er tegenwoordig altijd 'resort fees' bij zitten. 45 dollar per nacht extra terwijl je misschien amper van de faciliteiten gebruik maakt. Jullie zouden wellicht het zwembad nog gebruiken, maar dat doe ik zelf ook niet.

Het is sowieso wel fijn om een beetje in het centrum te zitten, want er zijn veel werkzaamheden op de Strip en dat worden er nog meer. Je ziet er nu veel en lange files. De bus die van downtown naar het begin van de Strip en terug rijdt, deed er vorige week bijna 4 uur over om die hele route te rijden. Dan is het wel fijn als je te voet wat dingen kunt bereiken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_209508240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 11:43 schreef Mike het volgende:

[..]
Centraal is alles wel okay, ik zou gewoon prijzen vergelijken. Het is alleen zo irritant dat er tegenwoordig altijd 'resort fees' bij zitten. 45 dollar per nacht extra terwijl je misschien amper van de faciliteiten gebruik maakt. Jullie zouden wellicht het zwembad nog gebruiken, maar dat doe ik zelf ook niet.

Het is sowieso wel fijn om een beetje in het centrum te zitten, want er zijn veel werkzaamheden op de Strip en dat worden er nog meer. Je ziet er nu veel en lange files. De bus die van downtown naar het begin van de Strip en terug rijdt, deed er vorige week bijna 4 uur over om die hele route te rijden. Dan is het wel fijn als je te voet wat dingen kunt bereiken.
Gelukkig is bijvoorbeeld boeken bij Booking.com wel transparant en zijn de resort fees inbegrepen. Goed om te weten van die werkzaamheden.
pi_209784317
Iemand nog tips voor verblijf in de buurt van Zion (2 nachten)? Ik heb nu iets geboekt in Springdale wat best prijzig is, maar mochten er andere opties zijn (wat verder van het park) wat aan te raden is, let me know! :)
  donderdag 6 juli 2023 @ 14:25:46 #209
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209784746
Weinig keuze/aanbod daar. Zou bijna in St. George gaan kijken. Of Kanab.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_209784778
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:25 schreef Hyperdude het volgende:
Weinig keuze/aanbod daar. Zou bijna in St. George gaan kijken. Of Kanab.
Genoeg aanbod hoor, ook in de richting van Mt Carmel / Orderville bijvoorbeeld.
Is een beetje de vraag waar we goed aan doen qua locatie tov het park én in de avond eten/drinken.
  donderdag 6 juli 2023 @ 14:47:58 #211
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_209785100
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand nog tips voor verblijf in de buurt van Zion (2 nachten)? Ik heb nu iets geboekt in Springdale wat best prijzig is, maar mochten er andere opties zijn (wat verder van het park) wat aan te raden is, let me know! :)
Wij zaten in een simpele Motel 6 in Cedar City. Wel wat je kunt verwachten van een Motel 6, eenvoudig maar het was prima te doen. Is wel alweer iets langer geleden maar voor het aanrijden van Zion was het prima te doen.
Fuck the EBU
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:14:09 #212
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209785585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Genoeg aanbod hoor, ook in de richting van Mt Carmel / Orderville bijvoorbeeld.
Is een beetje de vraag waar we goed aan doen qua locatie tov het park én in de avond eten/drinken.
Wij waren er, niet gepland, beland in het Memorial Day weekend. Alles zat vol. Kennelijk ben ik dat onbewust nog niet vergeten. :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage donderdag 6 juli 2023 @ 20:03:34 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209789147
quote:
Een paar jaar terug had ik de BW Plus in Springdale, die was erg prettig. Maar die was toen ook wel strontgoedkoop, was in november en toen we er waren regende het al een paar dagen waardoor de prijs helemaal ingestort was :P. Ga er dit keer niet naartoe, wel naar Bryce, daar slaan die hotelprijzen ook niks op (¤ 450 per nacht is niet fantastisch :') ) en nu maar de Quality Inn ten zuiden van Panguitch. Maar denk dat die voor jou er net wat te ver vanaf zit (is een mijl of 60/70 rijden naar Zion vanaf daar).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_209789847
quote:
Zou wel in Springdale blijven. Zion is hartstikke druk, je moet er in de ochtend op tijd bij zijn om je auto fatsoenlijk kwijt te kunnen om vervolgens de shuttle te pakken. Als je ver van het park zit, moet je behoorlijk vroeg op om er op tijd bij te zijn.
Aan de oostkant van het park zou ik helemaal niet gaan zitten. Dan moet je eerst nog helemaal door het park heen om bij het Visitors Centre te komen waar de shuttles vertrekken. De oostingang is nog veel drukker vanwege minder poortjes. Wij stonden er vorig jaar september bijna twee uur te wachten (was wel midden op de dag) om door het park te rijden richting ons hotel in Springdale.
Daarnaast moet je door een tunnel heen die eenrichtingsverkeer is. Daar sta je ook weleens een tijdje te wachten als je pech hebt.
Je kunt ook geen shuttle nemen en de eigen auto pakken door het deel van het park dat daar toegankelijk is, maar daar is niet heel veel te doen en wat er te doen is aan bijvoorbeeld korte wandelingen, heeft nauwelijks parkeerplaatsen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Binge-watch op 06-07-2023 21:03:06 ]
pi_209790305
quote:
Ik was best tevreden over quinta in la verkin. Gewoon standaard doorreishotel maar wel keurig. Ook goed gegeten in het dorp. Half uurtje rijden voor Zion ofzo. Wel maar 1 nacht gebleven.
pi_209790318
Dank voor alle tips!
pi_209793393
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een paar jaar terug had ik de BW Plus in Springdale, die was erg prettig. Maar die was toen ook wel strontgoedkoop, was in november en toen we er waren regende het al een paar dagen waardoor de prijs helemaal ingestort was :P. Ga er dit keer niet naartoe, wel naar Bryce, daar slaan die hotelprijzen ook niks op (¤ 450 per nacht is niet fantastisch :') ) en nu maar de Quality Inn ten zuiden van Panguitch. Maar denk dat die voor jou er net wat te ver vanaf zit (is een mijl of 60/70 rijden naar Zion vanaf daar).
Wij hebben Bryce wel al geboekt voor 1 nacht: zitten in Tropic voor 120¤, minuutje of 20 van Bryce rijden.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 08:29:28 #218
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209793487
Vind in Bryce die cabins leuk O+
Augustus 2 nachten in zo'n Western Cabin geboekt. Back to basics :D
Wel wat duurder maar je sjokt zo naar die rim toe.
Ik probeer als het kan altijd in het park te blijven.
In Monument Valley ook zo'n Valley Rim View cabin bij het View Hotel geboekt. Als het goed is kijk je dan vanaf je terras op die hoodoos uit *O*
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 12:43:48 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209795997
quote:
Ik kan alleen positief praten over The Golden nugget (maar dat is meer Fremont street dan The Strip) en Mandalay bay. Maar dat is ook alweer 7 jaar geleden en beide lagen destijds handig voor de Rock 'n Roll half marathon en niet per se handig als je bijv. wilt gaan wandelen over The Strip (Mandalay bay ligt wel weer vlakbij het ' Welcome to Fabulous Las Vegas' -bord en met de monorail sta je zo bij het MGM + New York New York-hotel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_209796019
Wij hebben toch voor locatie en budget gekozen en het Flamingo geboekt. Ons boeit de kamer niet zo en spenderen het geld liever daar aan een show, diner en gokken
pi_209796044
Recent Vermont bezocht, voor de eerste keer goed in Amerika geweest. Nu ben ik bang dat de rest kut is omdat dit zo'n fijne staat was. Lekker rustig daar.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 12:53:03 #222
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_209796095
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:48 schreef Jeroboam het volgende:
Recent Vermont bezocht, voor de eerste keer goed in Amerika geweest. Nu ben ik bang dat de rest kut is omdat dit zo'n fijne staat was. Lekker rustig daar.
Elke staat heeft zijn mooie dingen. _O_
pi_209796118
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Elke staat heeft zijn mooie dingen. _O_
Als het heel druk ergens is lijkt me Amerika heel erg kut, met hun grote lelijke auto's. Daarom vond ik Vermont zo fijn. Was ook blij dat ik NYC na een paar dagen kon verlaten. Leuk voor de hoogtepunten maar verder wel een fake stadje, afgezien van Brooklyn.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 12:57:00 #224
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_209796141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Als het heel druk ergens is lijkt me Amerika heel erg kut, met hun grote lelijke auto's. Daarom vond ik Vermont zo fijn. Was ook blij dat ik NYC na een paar dagen kon verlaten. Leuk voor de hoogtepunten maar verder wel een fake stadje, afgezien van Brooklyn.
New York is dan ook wel de enige staat waar je vrijwel geen rustige delen hebt. Vrijwel alle andere staten zijn zo enorm groot met (meestal) fantastische natuur en bezienswaardigheden.
pi_209796178
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]
New York is dan ook wel de enige staat waar je vrijwel geen rustige delen hebt. Vrijwel alle andere staten zijn zo enorm groot met (meestal) fantastische natuur en bezienswaardigheden.
De staat NY is toch ook wel voor delen vergelijkbaar met VT qua rustigheid, volgende keer wil ik nog wel een stuk langs de Hudson rijden. Lijkt me mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')