Ok man ik keek al Ajax toen jij nog geen haar op je balzak hadquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste gloryhunter die afhaakt.@:picommp wat vindt jij hiervan
Sowieso meer dan Brobbey, maar hoe is dat relevant?quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
want dat heb jij wel? Is een leuke speler hoor maar terecht dat hij niet meegaat, al had ik hem qua type wel meegenomen want in principe is Weghorst gewoon een slechte uitvoering van Luuk en die moet het ook al niet van z'n voetbalkwaliteieten hebben.
Het gaat me er meer om dat je kijkt wat je hebt en daar wat moois van maakt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:55 schreef Malavita het volgende:
[..]
alsof de Ajacieden ook allemaal basis gaan staan. Timber en Bergwijn zullen wel opbloeien, blind als back in een 5-3-2 kan meer met mooie passjes strooien. Berghuis heeft geen vormdip ook.
Ome Louis gaat er een mooi toernooi van maken
Wat is voetbalverstand dan, dus jij hebt meer verstand maar je kan het alleen niet uitvoeren zoals hij, daar schiet je dus weinig mee op.quote:Op zaterdag 12 november 2022 06:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sowieso meer dan Brobbey, maar hoe is dat relevant?
Weghorst mee is ook een aanfluiting. Maar ik snap wel meer uitverkiezingen niet. Ik verwacht ook dat ze snel weer terug zijn uit de zandbak.
@Tjacka scheert sowieso z'n zaakjequote:Op vrijdag 11 november 2022 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ok man ik keek al Ajax toen jij nog geen haar op je balzak had
Daar lijkt me een WK in zijn geval beter voor dan geen WK. Maar het is wel een kans voor hem, twee maanden lang duurvermogen trainen. Klein verlies spiermassa kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brobbey 2 maanden om fitter te worden
Het WK is een mooie ervaring maar voor spelers zoals hij die dan misschien totaal een half uur spelen in alle wedstrijden samen is het niet zo'n ramp om het te missen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar lijkt me een WK in zijn geval beter voor dan geen WK. Maar het is wel een kans voor hem, twee maanden lang duurvermogen trainen. Klein verlies spiermassa kan geen kwaad.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat het altijd wel een zwakte zal blijven. Al weet ik niet welke doping hij al gebruikt, misschien valt daar nog wat in te verbeteren.
Mja moeilijk te zeggen natuurlijk, kan ook weer zijn dat hij een klik heeft met een wat meer ervaren speler en daardoor geïnspireerd raakt. Bijvoorbeeld door de trainingsarbeid van Depay, ik noem maar wat willekeurigs.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het WK is een mooie ervaring maar voor spelers zoals hij die dan misschien totaal een half uur spelen in alle wedstrijden samen is het niet zo'n ramp om het te missen.
Hoezo voor jezelf? Hij traint toch gewoon bij Ajax en verder was hij het seizoen met een achterstand begonnen dus is het misschien wel beter om de 2e seizoenshelft uitgerust en fit te beginnen, want dat wordt nog een zwaar programma.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja moeilijk te zeggen natuurlijk, kan ook weer zijn dat hij een klik heeft met een wat meer ervaren speler en daardoor geïnspireerd raakt. Bijvoorbeeld door de trainingsarbeid van Depay, ik noem maar wat willekeurigs.
Terwijl, twee maanden voor jezelf trainen, zonder wedstrijden, dat vraagt heel veel motivatie en discipline, dat is geen sinecure voor een jonge sporter. Er wordt over toppers ook vaak vol ontzag gezegd dat ze zo ontzettend fit aan een seizoen beginnen; blijkbaar is dat een bijzondere prestatie.
Volgens mij gaan veel clubs na een paar weekjes rust gewoon een vrij intensief oefenprogramma met minimaal 2 wedstrijden in de week draaien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja moeilijk te zeggen natuurlijk, kan ook weer zijn dat hij een klik heeft met een wat meer ervaren speler en daardoor geïnspireerd raakt. Bijvoorbeeld door de trainingsarbeid van Depay, ik noem maar wat willekeurigs.
Terwijl, twee maanden voor jezelf trainen, zonder wedstrijden, dat vraagt heel veel motivatie en discipline, dat is geen sinecure voor een jonge sporter. Er wordt over toppers ook vaak vol ontzag gezegd dat ze zo ontzettend fit aan een seizoen beginnen; blijkbaar is dat een bijzondere prestatie.
Kloptquote:Op zaterdag 12 november 2022 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:Tjacka scheert sowieso z'n zaakje
Droog van achteren met EasyToys-spulquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:19 schreef Urquhart het volgende:
Totaal geen vertrouwen in. WK-hangers alleen bezig met heel blijven. Ajax loopt voor geen meter. Emmen ruikt bloed, kunstgras (?), stadion er massaal achter…2-1
Precies, en als ze weer met pannen bij het hek gaan slaan kan het daar spoken.quote:
Eto'oquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
3 a 4 versterkingen de komende tijd, volgende de geruchten.
Al namen gehoord iemand?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en als ze weer met pannen bij het hek gaan slaan kan het daar spoken.
Op 2 posities maar dit keer, vrij weinig voor onze Alfredquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer een andere opstelling
GENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |