dat kun je nu wel zeggenquote:Op woensdag 9 november 2022 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
Babet komt vaak bezopen over terwijl ze niet gedronken heeft
Heb het al aangepast.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon berend toch?![]()
of heet hij voluit Berend jan ?
Dat is ook wel weer waarquote:Op woensdag 9 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kun je nu wel zeggen
maar kun je het ook bewijzen
misschien zit er wel iets heel anders in die sigarettenquote:
ze houdt em ook vast alsof ze een jonko smooktquote:Op woensdag 9 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zit er wel iets heel anders in die sigaretten
Alicia was toch ook van de
Zou zomaar kunnen als Imadine ze gemaakt heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zit er wel iets heel anders in die sigaretten
Alicia was toch ook van de
Heb haar nog weinig op kantoor gezienquote:Op woensdag 9 november 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kun je nu wel zeggen
maar kun je het ook bewijzen
en babette wordt high van de rookquote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ze houdt em ook vast alsof ze een jonko smookt
we weten niet wat babette op kamer 5 doetquote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Heb haar nog weinig op kantoor gezien
Ze zitten wel op die plek waar Isaac net gegraven heeftquote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en babette wordt high van de rook![]()
![]()
ze zei net gatver
ik denk al wat ruik ik
quote:Op woensdag 9 november 2022 21:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze zitten wel op die plek waar Isaac net gegraven heeft
Babet kleedt zich in ieder geval als een twaalfjarige toeristquote:Op woensdag 9 november 2022 21:15 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind Babette niet leuk.
Of ik ben mijn humor kwijt, kan ook.
Heerlijk ik hou ervanquote:Op woensdag 9 november 2022 21:15 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind Babette niet leuk.
Of ik ben mijn humor kwijt, kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |