Uh.. goeiequote:Op woensdag 9 november 2022 20:46 schreef RipCity het volgende:
Enige wat Bergwijn raakt met zijn schoten zijn LHGBI'ers op de tribune in Qatar.
geniet er lekker van!quote:Op woensdag 9 november 2022 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paprika van Lays. Extra volume zak, dat wel.
wie moet hem dan vervangenquote:Op woensdag 9 november 2022 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Nou, dit wordt ook de laatste wedstrijd van Alfredje.
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:46 schreef RipCity het volgende:
Enige wat Bergwijn raakt met zijn schoten zijn LHGBI'ers op de tribune in Qatar.
Doe dan toch maar Bosz, of geef Heitinga een kans. Kampioen wordt je op deze manier toch niet...quote:
Maar hij heeft wel een diplomaquote:Op woensdag 9 november 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
Nu Taylor met een foutje
Dus Schreuder zal de komende weken weer zonder tactiek spelen maar nu met een andere speler ipv Taylor.
Schreuder coacht Ajax zoals ik op m'n 12de Football Manager speelde
@onlogisch kwam laatst ook met Heitinga, maar dat lijkt me nou echt helemaal niets.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe dan toch maar Bosz, of geef Heitinga een kans. Kampioen wordt je op deze manier toch niet...
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Perez gaat even los
Wat gaat er mis bij Ajax? “Alles!”
Ik vind ron jans de beste trainertquote:Op woensdag 9 november 2022 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe dan toch maar Bosz, of geef Heitinga een kans. Kampioen wordt je op deze manier toch niet...
quote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Perez gaat even los
Alfred zal wel lichtpuntjes hebben gezienquote:Op woensdag 9 november 2022 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Perez gaat even los
Marcel Keizer… die zat ook nog tijdje bij Sporting toch? Welk bierelftal traint hij nu?quote:Op woensdag 9 november 2022 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Schreuder de beste coach sinds Marcel Keizer voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |